مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

ماه مبارک رمضان فرصت ارزشمندی برای تعامل‌ تربیتی بین دانش‌آموزان و معلمان است

قرچک (پانا) - مدیرآموزش و پرورش شهرستان قرچک بر توجه ویژه به ماه مبارک رمضان و ظرفیت تربیتی این ماه و مقارن‌شدن با حضوری شدن مدارس تأکید کرد و این ماه را فرصت ارزشمندی برای تعامل‌ تربیتی بین دانش‌آموزان و معلمان در مدرسه دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۸۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ماه مبارک رمضان فرصت ارزشمندی برای تعامل‌ تربیتی بین دانش‌آموزان و معلمان است

رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک ماه مبارک رمضان را ارزشمندترین مقطع زمان در طول سال دانست که باید انسان برای خودسازی و تقوای الهی تلاش کند و در راستای اهمیت قرآن، قرائت روزانه یک جزء ترتیل صبحگاهی یا ظهرگاهی در ۱۵ دقیقه را از برنامه‌های ویژه ماه مبارک عنوان‌ کرد و گفت: آماده‌سازی و فضاسازی محیط اداره و نمازخانه، بیان نکا‌ت تفسیری کوتاه در بین‌الصلاتین از آیات قرآن کریم از برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان قرچک در این ماه است.

وی افزود: همچنین معاونت پرورشی در نظر دارد، کلاس‌های آموزشی برای مسابقات قرآنی با حضور همکاران و دانش‌آموزان در بستر شاد برگزار‌ کند که جزئیات مسابقات در کانال‌های منطقه عنوان خواهدشد.

داورزنی تاکید‌ کرد: برگزاری محافل انس با قرآن و عترت همزمان با جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام در نیمه ماه مبارک رمضان در اداره، دارالقرآن و مدارس همزمان در تاریخ ۲۸ فروردین برگزار‌ خواهد شد.

وی برگزاری مراسم جشن عبادت توسط مدارس ابتدایی دختر و متوسطه اول پسر و تجلیل از همکاران و دانش‌آموزان فعال حوزه قرآن، عترت و نماز را از برنامه‌های مهم معاونت پرورشی در این‌ماه دانست و افزود: به منظور آماده‌سازی همکاران و دانش‌آموزان اعزامی به مسابقات‌قرآن استانی کلاس‌های توانمندسازی برای دختران و پسران در دو گروه و رشته‌های مختلف برگزار‌ می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک اضافه کرد: مراسم‌های شهادت امام علی علیه‌السلام در روز اول و چهارم اردیبهشت مطابق با ۱۹ و ۲۲ ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

خبرنگار: زهرا اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار