اسکووچیچ کری‌خوانی برای تیم ملی انگلیس را استارت زد

شاید یکی از شوک‌های بزرگ جام جهانی باشید

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی ایران، به گرت ساوت‌گیت درباره هم‌گروهی با این تیم در جام جهانی هشدار داد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اسکووچیچ کری‌خوانی برای تیم ملی انگلیس را استارت زد

به گزارش ورزش سه، قرعه‌کشی مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2022 شب گذشته در دوحه برگزار شد تا تیم‌های صعود کننده به این مسابقات حریفان خود را بشناسند.
بر این اساس تیم ملی کشورمان در گروه B با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف قاره اروپا از بین ولز و اسکاتلند یا اوکراین هم‌گروه شد.
ساوت‌گیت پس از این قرعه‌کشی در گفتگو با رسانه‌های خبری مدعی شده بود که هیچ شناختی از تیم ملی ایران ندارد، بازیکنان این تیم را نمی‌شناسد و تمرکزی هم روی عملکرد این تیم نداشته است.
حالا اسکوچیچ در این باره اظهار داشت:« هیچ دلیلی ندارد که ما به این فکر نکنیم که می‌توانیم تیم ملی انگلیس را شکست دهیم. چرا که نه؟ به یاد داشته باشد که من کروات هستم، بنابراین می‌دانم که ما می‌توانیم برابر تیم ملی انگلیس به پیروزی برسیم!»
او با اشاره به اتفاقات فوتبال اضافه کرد:« مردم شاید به این بازی نگاه کنند و بگویند که پیروزی ایران برابر انگلیس یکی از بزرگترین شوک‌های تاریخ جام جهانی خواهد بود. ایرادی ندارد. آنها می‌توانند اینطور فکر کنند. اما فوتبال همیشه غیرقابل پیش‌بینی است. ما قرار نیست 15 بازی انجام دهیم. ما یک بازی انجام می‌دهیم. هر اتفاقی ممکن است در این یک بازی رخ دهد.»


سرمربی تیم ایران درباره بازی‌های این تیم در قطر گفت:« شاید ما ترجیح می‌دادیم که در بازی اول برابر انگلیس قرار نگیریم اما شرایط همین است. ما آماده هستیم تا هر زمانی با هر تیمی بازی کنیم. البته که بازیکنان من باور دارند که می‌توانند انگلیس را شکست دهند و صعود کنند. باید هم چنین باوری داشته باشد. چون من هم این باور را دارم و آن را به بازیکنانم منتقل کرده‌ام. پس آنها هم باید این را باور داشته باشند. اگر این را باور نداشته باشند، به این سطح از ورزش تعلق ندارند.»
این مربی کروات با اشاره به حضور بازیکنان تیم ملی در بسیاری از باشگاه‌های اروپایی ادامه داد:« گاهی تیم‌های آسیایی در اروپا دست‌کم گرفته می‌شوند اما ما بازیکنان بسیاری داریم که در اروپا بازی می‌کنند و با نهایت احترام به سایر تیم‌ها باید بگویم که آنها می‌توانند از این گروه صعود کنند.»
اسکوچیچ همچنین به نزدیکی دو کشور ایران و قطر اشاره کرده و اظهار داشت:« بسیاری می‌گویند که ما با شرایط کشور قطر بیشتر آشنا هستیم و این یک امتیاز مثبت برای ماست اما امتیاز مثبت واقعی این است که ما بازیکنان بسیاری داریم که دومین یا سومین جام جهانی را تجربه می‌کنند. ما تیم اول آسیا هستیم اما این مهم نیست، مهم این است که ما بهترین بازیکنان را به صورت آماده در اختیار داریم. من با روحیه مردم ایران آشنا هستم. بازی برای تیم ملی اهمیت بسیاری برای این پسرها دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار