آغاز عملیات ساخت 2200 واحد مسکونی در تربت جام با حضور وزیر آموزش و پرورش

نوری: همه باید دست در دست هم دهیم و با اجرای فعالیت‌های دانش بنیان، «تولید» و «اشتغال» را افزایش دهیم

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش و نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در سفر به تربت جام گفت تامین مسکن و رفع این دغدغه مهم مردم از رسالت‌های مورد توجه دولت سیزدهم است.

کد مطلب: ۱۲۶۷۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات ساخت 2200 واحد مسکونی در تربت جام با حضور وزیر آموزش و پرورش

یوسف نوری در سفر استانی به خراسان رضوی در آغاز عملیات اجرایی ساخت طرح ملی 2 هزار و 200 مسکن شهرستان تربت جام، اظهار کرد: تامین مسکن دغدغه و اصرار دولت است و دولت سیزدهم براساس وظایف قانونی خود، تامین واحدهای مسکونی برای افراد فاقد مسکن را در راستای رفاه مردم و به عنوان یکی از نیازها و دغدغه‌های اصلی کشور، در دستور کار قرار داده است.

نوری افزود: بی شک، برای اجرای سریع و مطلوب طرح های عمرانی تأمین مسکن، باید از ظرفیت آحاد مردم و دستگاه های دولتی بهره ببریم.

نماینده ویژه دولت در استان خراسان رضوی با اشاره به دستاوردهای دولت مردمی افزود: خوشبختانه با همکاری پویا و همفکری خردمندانه پژوهشگران و متخصصان کشور، امروز موفق به تولید واکسن داخلی و صادرات آن به کشورهای دیگر شده‌ایم. این یکی از اقدامات موفق و موثر دولت در راستای مهار بیماری کرونا بود که با بهره برداری از مشارکت مردمی به نتیجه رسید.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رییس‌جمهور بارها در سخنانشان در جمع اعضای دولت تأکید کرده‌اند: «خود را از مردم جدا ندانیم»، گفت: پروژه طرح ملی مسکن شهرستان تربت جام در زمینی به مساحت ۱۲هکتار در قالب ۲هزار و ۲۰۰واحد با متراژ 80 مترمربع و در مجتمع‌های ۴طبقه ای ساخته خواهد شد و ما امیدواریم با اتمام این پروژه بتوانیم دغدغه 2200 خانواده را رفع کنیم.

نوری در پایان خاطرنشان کرد: برای ایجاد «تحول» در کشور، همه باید دست در دست هم دهیم و بر پایه منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تلاش دولت، با اجرای فعالیت های دانش بنیان، «تولید» و «اشتغال» را افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار