جانشین پلیس راهور ناجا:

چالوس به دلیل تخلیه بار ترافیکی یک طرفه شد

تهران (پانا) - جانشین پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در مسیرهای شمالی کشور خبر داد و گفت از ساعت ۱۱ به دلیل تخلیه بار ترافیکی مسیر چالوس یک طرفه شد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
چالوس به دلیل تخلیه بار ترافیکی یک طرفه شد

سردار سید تیمور حسینی روز پنجشنبه در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور به خبرنگاران اظهار داشت: ترافیک در مسیرهای چالوس، هراز، رشت_ قزوین سنگین است و با توجه به وضعیت ترافیک سنگین در محور چالوس این جاده از ساعت ۱۱ یک طرفه شد.

وی در خصوص یک طرفه شدن در مسیر هراز نیز گفت: در حال بررسی وضعیت ترافیک در این مسیر هستیم و در صورت نیاز این مسیر نیز یک طرفه خواهد شد.

جانشین پلیس راهور ناجا، سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت در شانه خاکی راه و حرکات مارپیچ و نمایشی را از موارد حادثه ساز در جاده ها اعلام کرد و گفت: این دسته از خودروها حداقل ۷۲ ساعت توقیف خواهند شد.

وی به رانندگان توصیه کرد به میزان ۲ ساعت رانندگی حتما حداقل ۱۵ دقیقه استراحت داشته باشند.

حسینی تاکید کرد: سرعت، سبقت غیرمجاز و توجه نداشتن راننده به سمت جلو، بیشترین عامل تصادفات در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱ گزارش شده است.

وی با اشاره به برخورد با تخلفات حادثه ساز در معابر شهری و جاده‌های کشور نیز گفت: تاکنون بیش از ۲۷ هزار خودروی رانندگان متخلف حادثه ساز متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار