حضور 35 دانشجومعلم قمی در اردوی جهادی عهد خدمت

قم (پانا) - اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های قم با حضور 35 دانشجومعلم، همزمان با ایام نوروز در شهرستان هلیلان ایلام و روستاهای بخش مرکزی قم برپا شد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور 35 دانشجومعلم قمی در اردوی جهادی عهد خدمت

اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه های سراسری، آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی استان قم با حضور 450 دانشجو به مدت 8 روز از 4 تا 11 فروردین 1401 در شهرستان هلیلان استان ایلام و روستاهای کم برخوردار بخش مرکزی قم برپا شد.

به گفته جواد «رفعت نژاد» مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم، عرصه خدمات جهادی دانشجویان شامل فعالیت های آموزشی، فرهنگی، عمرانی و سلامت است؛ همچنین 35 نفر از دانشجومعلمان حاضر در جمع دانشجویان بسیجی در عرصه آموزشی به دانش آموزان بازمانده از تحصیل کمک می کنند.

وی افزود: در عرصه سلامت، تیم های دندانپزشکی، مامایی و پزشکی به ارائه خدمات می پردازند و در فعالیت های عمرانی نیز کانال کشی آب کشاورزی، مرمت و زیباسازی مدارس و دیوارچینی حوضچه آب کشاورزی بخشی از اقدامات برنامه ریزی شده خواهد بود.

رفعت نژاد عنوان کرد: 150 دانشجوی خواهر بسیجی استان مستقر در روستاهای کم برخوردار بخش مرکزی و شهر قنوات نیز در اردوی جهادی عهد خدمت، به انجام فعالیت در عرصه های آموزشی و فرهنگی مبادرت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار