رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کشور:

سرقت در فرودگاه‌های کشور ۸۹ درصد کاهش یافت

تهران (پانا) - رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کشور گفت با اقدامات موثر پیشگیرانه، وقوع سرقت در حوزه فرودگاه های کشور ۸۹درصد کاهش داشته است.

کد مطلب: ۱۲۶۶۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
سرقت در فرودگاه‌های کشور ۸۹ درصد کاهش یافت

به گزارش سایت پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی با تشریح دستاوردهای پلیس فرودگاه های کشور از آغاز شروع طرح نوروزی ( ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ) تا امروز، افزود: در این مدت شاهد افزایش ۲۹ درصدی کشفیات مواد مخدر به همت همکارانم در پلیس فرودگاه های کشور بودیم.

این مقام ارشد انتظامی از رشد ۱۰۰ درصدی کشفیات اقلام ممنوعه خبر داد و عنوان کرد: همکارانم در پلیس فرودگاه های سراسر کشور در آمادگی کامل برای تامین نظم و امنیت مردم و خدمت به آنان هستند.

وی اضافه کرد: از شروع طرح نوروزی تا کنون همکارانم در پلیس فرودگاه های کشور بر تامین امنیت فرودگاه های سطح کشور و مسافران نوروزی اهتمام ویژه ای داشته اند.

سردار معصوم بیگی افزود: یک میلیون و ۲۱۲ هزار ۶۸۳ نفر از مسافران از پروازهای داخلی بهره بردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۵۸ درصدی داشته است.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کشور تعداد مسافران پروازهای خارجی (ورودی و خروجی) را ۳۶۸ هزار و ۹۴۹ نفر برشمرد و افزود: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیانگر افزایش ۳۰۰ درصدی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار