دیدار مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با خانواده دانش‌آموز اهدا کننده عضو

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش برای ابراز همدردی و تجلیل از خانواده «ماهان فیضی» در منزل پدری او حضور یافت.

کد مطلب: ۱۲۶۶۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با خانواده دانش‌آموز اهدا کننده عضو

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد فائزی در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تقدیر از اقدام خداپسندانه خانواده وی در اهدای اعضای فرزند خود به بیماران نیازمند، گفت: اقدام شما کار حسنه و خداپسندانه ای بود که فرزند شمارا جاودانه کرد.

متن پیام مدیر کل بدین شرح است:

«باسمه تعالی»
« ما عندکم ینفد و ما عند الله باق»

خانواده دانش آموز ایثارگر ماهان فیضی
با سلام

اهدای اعضای دانش آموز عزیز ماهان فیضی به بیماران نیازمند اقدامی تحسین آمیز است. اگرچه از دست دادن این عزیز برای ما ضایعه ای ناگوار و تأثرانگیز بود اما اقدام شکوهمند و غرورانگیز شما در اهدای عضو فرزند دلبندتان بسیار امیدبخش و دلگرم کننده است. پیام این رخداد منحصر به فرد ادامه حیات نوع دوستی و ایثار و فداکاری در جامعه است.
ماهان زنده است چون گیرندگان اعضای آن عزیز زنده اند.
ماهان زنده است چون خوبی و خیرخواهی و نوعی دوستی زنده است.
اینک ماهان، نه یک دانش آموز که آموزگار مکتب خدمت به دیگران تا پای جان است.
او چون ستاره ای در آسمان جاودانگی می درخشد و راه را برای خوب زیستن دیگران نمایان می سازد و جامعه فرهنگی استان و کشور به وجود ماهان عزیز به خود می بالد و به او افتخار می کند.

روحش شاد

شایان ذکر است اعضای بدن «ماهان فیضی» دانش‌آموز پایه سوم دبستان شهید سعیدی روستای پیله‌باغ شهرستان صومعه‌سرا که بر اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود؛ به سه بیمار نیازمند اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار