رئیس جمعیت هلال احمر:
توجه به بازاریابی و تحقیق توسعه در دستور کار شرکتهای هلال احمر قرار گیرد
تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به ضرورت ماندگاری و کارآمدی شرکت وابسته به هلال احمر گفت توجه به بازاریابی و تحقیق توسعه در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، پیر حسین کولیوند دربازدید از شرکت نساجی هلال احمر با اشاره به اهداف و برنامههای این شرکت گفت: شرکت نساجی هلال احمر باید مستقل عمل کند و همانند شرکت های خصوصی موفق، برنامه ریزی و راهبری کنند.
وی با بیان اینکه اصل هدف هلال احمر کسب سود از شرکتهای وابسته اش نیست، گفت: اما باید به ماندگاری و کارآمدی شرکت توجه ویژه شود، محتوای پیام نوروزی مقام معظم رهبری نیز این مهم را در بر داشت.
کولیوند با بیان این که جدیت و تلاش مضاعف باید در سرلوحه فعالیت های شرکت قرار گیرد، گفت: باید بخش بازاریابی و بخش تحقیق و توسعه و حرفه ای در دستور کار قرار گیرد تا سهم خودتان را در بازار فروش محصولات نساجی پیدا کنید.
وی با اشاره به اهداف پیام نوروزی مقام معظم رهبری گفت: برنامه علمی و عملیاتی برای تحقق اهداف این پیام باید برای شرکت نساجی هلال تدوین و تهیه شود.
کولیوند با اشاره به موقعیت وجایگاه هلال احمر ایران در فدراسیون بینالمللی صلیب سرخ گفت: میتوانیم از این ظرفیت خوب برای صادرات محصولات شرکت استفاده کنیم.
برای نخستین بار بود که این اتفاق افتاد و ربطی به بودجه های سالانه جمعیت هلال احمر ندارد. ظرف یک هفته و با سرعت این بودجه در اختیار ما قرار گرفته است.
وی سرعت بخشیدن به برنامه ها را ضروری دانست و گفت: باید برای عملیاتی شدن برنامه ها تلاش و کار ویژه انجام داد.
کولیوند بهره گیری از ظرفیت جدید برای فروش و تولید با کیفیت محصولات را ضروری ارزیابی کرد و گفت: فروش اینترنتی و بهره گیری از فضاهای جدید برای موفقیت شرکت بسیار ضروری است.
حفظ سهم بازار
کولیوند از انجام برنامهها و رایزنی های برای تولید محصولات شرکت های زیر مجموعه هلال احمر برای این جمعیت خبر داد و افزود: البته باید همواره به این مهم توجه داشت که باید سهم خودتان را از بازار و حفظ کیفیت این محصولات، داشته باشید.
وی در ادامه توجه به بخش بازاریابی و تحقیق و توسعه را ضروری برای موفقیت شرکت نساجی هلال دانست و افزود: امیدواریم امسال با تولید و خلاقیت در تولید محصولات، کار ویژه ای انجام شود تا سود ده شده و شاهد تحول بزرگی شویم.
وی با اشاره به الگوی موفق جمعیت هلال احمر در حوزه بین المللی گفت: هم اکنون هلال احمر ایران جزو جمعیت های موفق و الگو معرفی شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه با اشاره به موفقت الگو ایران برای واکسینه کردن ۵ میلیون مهاجر قانونی و غیر قانونی در ایران گفت: اگر شرکت نساجی نیز بتوانند تولیدات با کیفیت و مرغوب داشته باشد می تواند صادرات به دیگر جمعیت ها صادرات داشته و به عنوان الگویی موفق از سوی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ به دیگر جمعیت ها معرفی شود.
ارسال دیدگاه