«جلوه‌های معلمی» با همت جمعی از معلمان جهرمی متبلور شد؛

درس «ایثار معلمان» و بازگشت زندگی به دانش‌آموز جهرمی

تهران (پانا) - جمعی از معلمان جهرمی، هزینه سنگین درمان دانش‌آموز اهل این شهرستان را تأمین کرده و او را به زندگی بازگرداندند.

کد مطلب: ۱۲۶۶۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
درس «ایثار معلمان» و بازگشت زندگی به دانش‌آموز جهرمی

در سپیده دم ازل، آن زمان که سازندگی کائنات آغاز می شده و کتاب تکوین گشوده می شد؛ نخستین کلمه ایی که با قلم تقدیر بر دیباچه قاموس هستی نقش بست واژه زیبای «معلم» بود و سر فصل این کتاب کهن به «تعلیم و تربیت» اختصاص یافت.

معلمان همیشه در جای جای تاریخ ملت ها درخشیدند و با رفتار و منش خود، ایمان، خودباوری، رشادت و ایثار را در جان دانش آموزانشان نهادینه کردند.

همکاری معلمان جهرمی در تأمین هزینه درمان دانش آموزشان، نمونه ای دیگر از «جلوه های بی پایان معلمی» است که در این برگ به شرح آن خواهیم پرداخت.

داستان اینگونه است؛ دانش آموز جهرمی به دلیل عارضه قلبی مدتی در بستر بیماری بود. وی برای ادامه درمان خود باید تحت عمل جراحی قرار می گرفت و عدم توانایی لازم برای تأمین هزینه درمان، مانع از رهایی این دانش آموز از تخت بیمارستان و حضورش در کلاس درس شده بود.

در همین راستا، جمعی از معلمان جهرمی پس از اطلاع از این مساله با اطلاع رسانی به سایر همکاران خود توانستند کل هزینه درمان این دانش آموز را جمع آوری کرده و سلامتی را به او هدیه دهند.

اکنون این دانش آموز جهرمی، بهبودی خود را به دست آورده و در انتظار روزی است که بتواند جامه معلمی بر تن کرده و درس عشق و مهرورزی را، همانگونه که معلمانش به او آموختند؛ نسل به نسل به فرزندان این مرز و بوم آموزش دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار