بوشهر به عنوان نخستین استان در ارائه خدمات مطلوب به مسافران معرفی شد

بوشهر (پانا) - استاندار بوشهر از بسیج مسئولان و مردم استان برای خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران خبر داد و گفت تاکنون بوشهر، به‌عنوان نخستین استان در ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران معرفی شده است.

کد مطلب: ۱۲۶۶۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
بوشهر به عنوان نخستین استان در ارائه خدمات مطلوب به مسافران معرفی شد

احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای اداری استان بوشهر با تبریک سال جدید توجه به عملیاتی شدن شعار امسال، تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین را در اولویت برنامه‌ها دانست و اظهار کرد: اجرای همه برنامه‌ها و طرح‌‌ها بر اساس شعار امسال هدف‌گذاری می‌شود.

وی با اشاره به سفر گردشگران به استان بوشهر در ایام تعطیلات نوروزی گفت: برای خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران، برنامه ویژه تدوین شده که این عملیات تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مسئولان و مردم استان بوشهر برای خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران بسیج شده‌اند خاطر نشان کرد: سفر خوب، خوش و ایمن مسافران در ایام نوروز مورد هدف ویژه قرار دارد که همه دست‌اندرکاران پای کار هستند.

محمدی‌زاده، استان بوشهر را از استان‌های برتر در ورود مسافر در ایام نوروز دانست و بیان کرد: در بین استان‌ها، بوشهر به‌عنوان دومین استان در ورود گردشگر معرفی شده است.

وی استان بوشهر را نخستین استان در ارائه خدمات سفر به مسافران معرفی کرد و گفت: بوشهر، نخستین استان در ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران معرفی شده که نشان از تلاش همگانی در سفر گردشگران است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه این خدمات تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد، افزود: تلاش می‌شود همه مسافران به خیر و خوشی وارد استان بوشهر شوند و با خاطرات خوش از استان خارج شوند.

محمدی‌زاده، گردشگری را منشا تحرک اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: صنعت گردشگری منشا تحرک اقتصادی استان بوشهر است و کمک می‌شود زمینه رفاه و ایمن گردشگران فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار