شرکت‌کننده مسابقات بین‌المللی چرتکه مطرح کرد:

مسابقاتی مثل چرتکه عامل افزایش تلاش و کوشش در دانش‌آموزان است

شهرری (پانا) - شرکت‌کننده مسابقات بین‌المللی چرتکه، شرکت در مسابقاتی مثل چرتکه را عامل افزایش تلاش و کوشش در دانش‌آموزان دانست.

لینک کوتاه کپی شد
مسابقاتی مثل چرتکه عامل افزایش تلاش و کوشش در دانش‌آموزان است

زهرا هاشم‌زاده، شرکت‌کننده مسابقه چرتکه در گفت‌وگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: طی چند‌ سال اخیر با شیوع ویروس کرونا به سویه‌های مختلف مسابقاتی که در سال‌های اخیر به صورت حضوری و با شور و شوق شرکت‌کنندگان برقرار می‌شد به صورت مجازی برگزار شد، اما این موضوع مانع شرکت دانش‌آموزان در این مسابقات یا از بین رفتن اشتیاق آن‌ها در جهت مقام‌آوری نشده است.

وی در رابطه با چگونگی روند مسابقه به صورت غیر‌حضوری بیان کرد: برگزاری مسابقات به صورت تماس تصویری با استفاده از شبکه‌های هوشمند اینترنتی بود که ما را از حضور و شور و اشتیاق همیشگی مسابقات حضوری محروم کرد اما همچنان حس و حال خوب و تلاش برای کسب رتبه در دانش‌آموزان دیده می‌شد.

هاشم‌زاده در ادامه عنوان کرد: در مسابقات استانی، مقام سوم مسابقات کشوری شایسته تقدیر را کسب کردم و همه این موفقیت‌ها و زحمات را مدیون خانواده‌ام هستم که با تمام وجود از من حمایت کردند؛ حاصل تلاش‌های من و شرکت در مسابقات سربلندی خودم و خانواده‌‌ام بود؛ من در این راه تعداد زیادی لوح تقدیر، مدال و تندیس‌های با ارزشی گرفتم که کسب آن‌ها بدون حمایت خانواده میسر نبود.

شرکت‌کننده مسابقه چرتکه اظهار کرد: برگزیدگان مسابقات کشوری را به تایوان برای شرکت در مسابقه بین‌المللی اعزام می‌کردند، اما من به دلیل اینکه مسابقه به صورت غیر‌حضوری بود در این دوره شرکت نکردم؛ به امید خدا با تلاش‌های بیشتر بعد از کرونا به صورت حضوری به مسابقه بین‌المللی چرتکه اعزام خواهم‌ شد.

او در پایان خاطرنشان کرد: از خداوند متعال خواستارم که تمامی نوجوانان و جوانان سرزمینم ایران موفق و سربلند باشند؛ خداوند را شاکر هستم که خانواده‌ام را سربلند و سرافراز کردم.

خبرنگار دانش‌آموز: امیر‌مهدی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار