نماینده ولی فقیه در جمع زائرین راهیان نور تبریز:

جنگ یک گنج است

تبریز(پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به همراه فرمانده لشکر ۳۱عاشورا تبریز در جمع زائرین کاروان راهیان نور تبریز حضور یافته و جنگ را یک گنج عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
جنگ یک گنج است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در دیداربا زائران راهیان نور با تبریک سال نو گفت: همه مردم لازم است برای یکبار هم که شده از این مناطق نورانی که در آنها عملیات های جهادی صورت گرفته است بازدید کنند، هنگامی که فردی می‌شنود منطقه عملیاتی والفجر۸ یا منطقه عمومی فار نمی‌تواند تصور کند که چگونه رزمندگان اسلام توانستند از این مناطق عبور کنند؛ الحق درود بر غواصان عزیزی که بصورت شناوری و عبور از طریق قایق ها توانستند فار عراق را تصرف کنند.

وی افزود: زمانی که صدام جنگ را آغاز کرد رزمندگان و شهدا ما ایستادگی و فداکاری کردند. هنگامی که صدام در مقابل رسانه ها قرار داد ۱۹۷۵ الجزایر را پاره کرده و ادامه مصاحبه خود را در عرض ۳ روز در خوزستان و در طی یک هفته در تهران اعلام کرد اما فرزندان این خاک و بوم در مقابل صدام و تمامی قدرت های نظامی دنیا ایستادند و اجازه نابودی این نظام مقدس و خاک مقدس خود را ندادند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: آمریکا با حمایت های اطلاعاتی، اعراب منطقه با پول، شوروی ها با تجهیزات زرهی، آلمانی ها با تجهیزات شیمیایی، فرانسوی ها با هواپیما های پیشرفته عراق را برای براندازی انقلاب اسلامی یاری می‌کردند چراکه پیروزی انقلاب مقدس اسلامی همه را غافلگیر کرده بود و پیروزی زودهنگام انقلاب اسلامی در مخیله کسی نمی‌گنجید. ۱۹ ماه تلاش، ترور، انفجار و تهدید کردند و در نهایت مشاهده کردند که نمی‌توانند در مقابل لشگر همیشه قهرمان ۳۱ عاشورا، ارتشی ها و بسیجیان بایستند.

وی افزود: جنگ پایان یافت و ما پیروز میدان جنگ گشتیم چراکه هدف آنها در ابتدا براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که نتوانستند به آن دست یابند در وهله دوم آنها می‌خواستند خاک میهن عزیز ما را به تصرف خود درآورند اما رزمندگان ما آنها را بیرون راندند؛ یکی از امتیاز های جنگ رهبری و فرماندهی صحیح امام راحل قدس‌سره بود که موجب گشت جوانان این مرز و بوم عاشقانه و داوطلبانه در میدان جنگ حاضر شوند. اینکه شما عزیزان در ایام عید در این مناطق حاضر گشته‌اید نشان می‌دهد که شما نیز پاسدار این فرهنگ هستید و همگی باید تلاش کنیم تا این فرهنگ فراموش نشود، جنگ یک گنج است و باید از این گنجینه حفاظت کنیم.

وی در پایان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در این جمع و تاکید بر اینکه «لشکر عاشورا نگینی بر حلقه انگشتر دفاعی سپاه است»به روایت گری پرداخت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار