شعارهای اصیل انقلاب باید پررنگ شوند

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت امروز باید مدیران شعارهای اصیل انقلاب را با مدیریت جهادی خود پر رنگ سازند.

کد مطلب: ۱۲۶۶۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
شعارهای اصیل انقلاب باید پررنگ شوند

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، کلام اله صفری ،مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در دیدار با اعضای هیات اندیشه ورزان بسیج فرهنگیان طی سخنانی داشتن روحیه و مدیریت انقلابی را برای مدیران مدارس یک اصل عنوان کرد و گفت: یک مدیر انقلابی باید عالم به مقررات و عامل به منویات مقام معظم رهبری باشد.

وی گفت:مدیران با مدیریت جهادی خود باید همواره پاسدارخون شهدا بوده ودر جهت بصیرت افزایی جوانان بسیار کوشا باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید اقتدار، استقلال و کرامت فرهنگیان استان در راس برنامه های آموزش و پرورش قرار گیرد، تصریح کرد: آموزش و پرورش استان باید از هر گونه سیاسی کاری و دخالت دیگران بدور بوده و به آموزش و پرورش مقتدر و مردمی تیدیل شود.

صفری در ادامه با بیان اینکه سند تحول آموزش و پرورش نقشه راه ما در دوران مسئولیت و مدیریت در حوزه آموزش و پرورش خواهد بود، خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن اسناد بالا دستی، سعی خواهیم کرد تا منویات مقام معظم رهبری را در حوزه آموزش و پرورش تأمین و برآورده کنیم.

سید محمد لطیفی ،مسئول بسیج فرهنگیان سپاه حضرت عباس (ع) استان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد بسیج فرهنگیان گفت: در استان اردبیل 20 کانون بسیج در 19 ناحیه و منطقه با عضویت 14 هزار نفر بسیجی فرهنگی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اجرای 50 برنامه متنوع در سال 1400بیان کرد: مجمع بسیجیان فرهنگی استان با بیش از 148 عضو فعال در سال 1401 شروع بکار خواهد کرد.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه حضرت عباس (ع) استان در ادامه اعضای هیات اندیشه ورز را افرادی دلسوز با تجربیاتی گرانقدر معرفی کرد و همکاری صمیمانه و بیش از پیش بسیج فرهنگیان با آموزش و پرورش را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار