بیش‌از ۲ میلیون تردد نوروزی در مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان ثبت شد

زاهدان (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت ۲ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۴۷۸ تردد از ۲۵ اسفند پارسال تا پنجم فروردین ماه در مسیرهای ارتباطی این استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش۱۹ درصدی را نشان می‌دهد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
بیش‌از ۲ میلیون تردد نوروزی در مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان ثبت شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار کرد: این میزان تردد توسط ۸۴ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان ثبت شده است.
وی پرترددترین مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان را در این مدت به ترتیب محورهای ایرانشهر- بمپور، بمپور- ایرانشهر و نیکشهر - چابهار اعلام کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان را از تاریخ ۲۵ اسفند پارسال تا پنجم فروردین را ۹۷ هزار و ۴۰۴ وسیله نقلیه اعلام کرد و گفت: بیشترین حجم تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان از ابتدای طرح مذکور مربوط به روز پنجم فروردین با ۱۱۸ هزار و ۵۸۳ تردد بوده است.
وی بیان کرد: در ایام اجرای طرح نوروزی راهداران سیستان و بلوچستان در قالب تیم‌های شبانه روزی بصورت گشت‌های ثابت و سیار در طول محورهای مواصلاتی و همچنین راهدارخانه‌ها حضور دارند تا در صورت نیاز در سریعترین زمان ممکن خدمات لازم را برای برقراری سفر ایمن فراهم کنند.
کُرد گفت: از مسافران نوروزی تقاضامندیم حتما نکات ایمنی و بهداشتی را در طول سفر رعایت و جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده‌ای از طریق درگاه اینترنتی ۱۴۱.ir و یا بصورت شبانه روزی با تلفن ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار