عسکری: آموزش و پرورش فارس آماده اجرایی کردن منویات و فرامین رهبری است

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت رهبر انقلاب حساسیت خاصی نسبت به آموزش و پرورش دارند و به همین منظور آموزش و پرورش فارس آماده اجرایی کردن منویات و فرامین رهبری است.

کد مطلب: ۱۲۶۶۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
عسکری: آموزش و پرورش فارس آماده اجرایی کردن منویات و فرامین رهبری است

محمد خلیل عسکری در دیدار اعضای شورای معاونین و روسای نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز با فرمانده سپاه فجر استان گفت: استان فارس به عنوان پایلوت اجرای سند تحول بنیادین که دغدغه رهبری انقلاب است تعیین شده است.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت جوانان در بخش‌های مدیریتی از سیاست‌های اصلی تیم مدیریتی آموزش و پرورش استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس مساله عدالت آموزشی و تربیتی را نیز از جمله دغدغه‌ها عنوان کرد و گفت: کرونا آسیب جدی به تعلیم و تربیت رسانده است و لذا برای بازگشایی بعد از تعطیلات نوروزی برنامه داریم.

عسکری فعال‌سازی اردوهای راهیان نور را نیز از خواسته‌های آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: ایجاد ظرفیت‌های اردویی و اسکان در مناطق عملیاتی از جمله مسایلی است که به نظر می‌رسد باید مورد توجه قرار گیرد.

در این دیدار فرمانده سپاه فجر فارس نیز بر ارتباطات نزدیک‌تر دو مجموعه سپاه و آموزش و پرورش تاکید کرد.

به گفته سردار یدالله بوعلی، حُسن این ارتباطات این است که ظرفیت‌های موجود خصوصا در سپاه می‌تواند در اختیار مجموعه آموزش و پرورش قرار گیرد.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه فلسفه وجودی سپاه، پاسداری از انقلاب در همه ابعاد است گفت: وضعیت مطلوب استان و آرامشی که وجود دارد بخشی از آن مرهون همین تعاملات و همراهی‌ها است.

وی افزود: جامعه هدف ما آحاد مردم هستند که توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فراوان و متنوع دارند و همین ماموریت‌های مختلفی را برای سپاه تعریف کرده است و وجه تمایز سپاه با سایر نیروهای مسلح در همین است.

بوعلی گفت: در حال حاضر سپاه در ۲۲ قشر فعالیت می‌کند لذا خصوصیت اصلی سپاه این است که نقش مردم در آن پر رنگ است و سپاه متعلق به مردم و متکی بر آن است.

فرمانده سپاه فجر فارس نگاه فعلی سپاه را استفاده از ظرفیت مردم برای استفاده از بسیج عمومی در سطح کشور در همه مسایل و خصوصا بحران‌ها عنوان کرد.

بوعلی گفت: بر همین اساس امروز اگر بخش‌های مختلف کشور موفق بشوند این یعنی سپاه توانسته کار خود را درست انجام دهد لذا موفقیت همه دستگاههای کشور از ماموریت های اصلی سپاه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار