وزیر آموزش و پرورش در خرمشهر عنوان کرد

تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تنها با تاسی به سیره شهدای والامقام محقق و میسر می شود

اهواز (پانا)- وزیر آموزش و پرورش در جمع نمازگزاران مسجد جامع خرمشهر گفت تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تنها با تاسی به سیره شهدای والامقام محقق و میسر می شود.

کد مطلب: ۱۲۶۵۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تنها با تاسی به سیره شهدای والامقام محقق و میسر می شود

یوسف نوری شامگاه چهارشنبه ۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ در جمع نمازگزاران مسجد جامع خرمشهر با تاکید بر جایگاه خرمشهر در ادبیات پایداری ایران زمین؛ خاطرنشان کرد: مسجد جامع خرمشهر نقطه کانونی تحولات ۸ سال دفاع مقدس و یادآور پایمردی و مقاومت همه مردم ایران در برابر ظلم و استکبار است و به حق، این مکان، یادآور دلاورمردی شهدای عزیز است.

وی با اشاره به نقش فرهنگ شهادت و ایثارگری در تحقق اهداف سند تحول بنیادین؛ توضیح داد: تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تنها با تاسی به سیره شهدای والامقام محقق و میسر می شود؛ لذا یکی از اولویت های مجموعه تعلیم و تربیت کشور، ترویج فرهنگ ایثارگری در بین دانش آموزان است.

وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به برنامه های راهبردی آموزش و پرورش کشور در جهت تحقق شعار سال؛ تصریح کرد: تاکید بر ساحت علمی و فناورانه و توجه به توسعه کمی و کیفی مراکز مهارت آموزی در راستای حمایت از تولید، با تربیت نیروی انسانی مهارت محور و همچنین توسعه مرکز علمی تخصصی در سطح پژوهش سراهای دانش آموزی در راستای تقویت مراکز دانش بنیان از جمله برنامه های آموزش و پرورش کشور در راستای تحقق شعار سال است.

گفتنی است وزیر آموزش و پرورش، عصر امروز با هدف بررسی مسائل آموزش و پرورش استان، دیدار و گفت و گو با دانش آموزان راهیان نور و حضور در جمع گروه های جهادی دانشجومعلمان، وارد استان خوزستان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار