معاون فنی مرکز بهداشت استان:

بیش از ۵۰ واحد صنفی متخلف در سیستان و بلوچستان پلمب شدند

زاهدان (پانا) - معاون فنی مرکز بهداشت سیستان و بلوچستان گفت بازرسان سلامت محیط و کار، بیش از ۵۰ واحد صنفی متخلف را به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی پلمب کردند.

کد مطلب: ۱۲۶۵۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۵۰ واحد صنفی متخلف در سیستان و بلوچستان پلمب شدند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، خداداد شیخ زاده از تشدید نظارت های بازرسان سلامت محیط و کار خبر داد و اظهار کرد: از روزهای پایانی سال قبل تاکنون روزانه تیم های بازرسی بهداشت محیط بیش از ۶ هزار بازدید در استان از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام دادند و بیش از ۵۰ واحد صنفی متخلف را به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی پلمب کردند.
معاون فنی مرکز بهداشت استان ادامه داد: در این بازدید ها بیش از ۳۰۰ واحدصنفی و به مراجع قضایی معرفی شدند و بیش از ۹ هزار کیلو گرم مواد غذایی فاسد جمع آوری شد.
وی با اشاره به این موضوع که بازرسان سلامت محیط و کار در بازرسی ها از دستگاه های سنجش پرتابل جهت صحت سلامت مواد غذایی استفاده می کنند، افزود: بیش از ۱۷۸۶ نمونه برداری توسط این دستگاه ها صورت گرفته و تاکنون بیش از ۳ هزار مورد کلر سنجی آب انجام شده است.
دکتر شیخ زاده افزود: هموطنان و مسافرین عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موارد را از طریق سامانه متمرکز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شماره ۱۹۰ اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار