رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور:

10 هزار نیروی راهداری در محورهای کشور کشیک هستند

تهران (پانا) - رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت ۱۰هزار نیروی راهداری سازمان راهداری و حمل جاده‌ای با ۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه نیمه‌سنگین، سنگین و سبک ۲۴ ساعته در محورهای ارتباطی کشور کشیک می‌دهند.

کد مطلب: ۱۲۶۵۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
10  هزار نیروی راهداری در محورهای کشور کشیک هستند

داریوش امانی امروز یکم فروردین در جمع خبرنگاران گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پیش از عید نوروز اقدامات زیادی برای مسافران نوروزی از جمله؛ خط کشی، روشنایی، فعالیت‌های عمرانی انجام شده است و اقدامات طبق برنامه زمان بندی پیش رفته و اجرا شده است.
وی اظهار کرد: امسال گشت‌های راهداری در محورهای ارتباطی کشور داریم و هزار و ۲۰۰ راهدارخانه آماده ارائه خدمت به هموطنانمان هستند و امسال مسافران می توانند از خدمات رفاهی این مکان‌ها استفاده و حتی شب در آنجا اقامت داشته باشند.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تاکید کرد: امسال اماکن راهداری در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته در خصوص افزایش مسافر عنوان کرد: برنامه ریزی در بخش ناوگان عمومی و اتوبوس انجام شد و ناوگان ما در محورهای با تردد بیشتر ازجمله؛ مشهد، استان های جنوبی کشور و راهیان نور بیشترین سرویس دهی را دارند.
امانی با بیان اینکه غیر از ۲ سه راه فرعی اکنون تمامی محورهای اصلی ما باز است گفت: بارش برف سنگینی در استان اردبیل داشته ایم اما اکثر محورها باز است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی افزود: برنامه ریری ساخت و توسعه اتوبان با شرکت ساخت است براساس حجم و میزان تردد و سایر شاخص ها اگر جاد‌های استان کرمان نیاز به ساخت دارد، تبدیل به بزرگراه می‌شود.
رئیس سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور و هیات همراه با حضور در گلزار شهدا، به مقام شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد و سپس از پایانه حمل بار استان و مراحل ساخت راهدار خانه مرکزی کرمان بازدید کرد و مقرر بود رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از مجتمع خدمات رفاهی فولاد مشیز که به عنوان پایلوت برای اجرای "طرح پویش همراهان سفر ایمن" انتخاب شده است، بازدید کند که این برنامه لغو شد.
برپایه این گزارش، طرح پویش همراهان سفر ایمن در راستای اهداف و برنامه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص فرهنگ‌سازی، ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ به‌مدت ۲۰روز اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار