وزیر آموزش و پرورش:

«شهید علی ایرانمنش» افتخار بزرگی برای آموزش و پرورش کشور است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در دیدار با خانواده حجت الاسلام و المسلمین «شهید علی ایرانمنش» مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان کرمان، گفت «شهید علی ایرانمنش» افتخار بزرگی برای آموزش و پرورش کشور است.

کد مطلب: ۱۲۶۵۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
«شهید علی ایرانمنش» افتخار بزرگی برای آموزش و پرورش کشور است

یوسف نوری ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت: امروز در خانه‌ای نشسته‌ایم که بوی بهشت می‌دهد، ما به برکت خون شهدا در فضای امنیت و آرامش کشور نفس می‌کشیم.

وی افزود: همه شهدا جایگاه والایی دارند اما اگر شهید معلم و عالم باشد درجه و فضیلت او بسی بیشتر است و از ابرار هم جایگاه بالاتری پیدا می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: طبق حدیث قدسی همه آن‌ها که جانانه خداوند را پرستش می‌کنند، مثل خداوند می‌شوند، این نورانیت خود به خود حاصل می‌شود، شهید ایرانمنش شهیدی شاخص است که ثواب مجاهد در راه خدا را دارد، شهدا فضل الله هستند و نزد خداوند برتری دارند.

نوری گفت: اگر یاد شهدا را گرامی می‌داریم به این دلیل است که کمکی به خودمان بکنیم، برای این است که بزرگتر شویم نه این که شهدا یا خانواده‌هایشان نیازی به یادکرد ما داشته باشند، شهید ایرانمنش افتخاری برای آموزش و پرورش است ما وجود خودمان را به وجود ذی‌قیمت شهدا منوط می‌کنیم، خداوند توفیق دهد تا از برکت خون شهدا بهره‌مند شویم و بتوانیم خادم دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار