پیام تبریک معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان به مناسبت سال نو

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال نو پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۵۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان  به مناسبت سال نو

متن پیام مهدی نم نبات به شرح زیر است:

خوش آن زمان که برآید، به یک کرشمه دو کار

یکی ظهور امام و یکی شروع بهار

سلام و تحیات

با فرا رسیدن سال نو و همزمانی با ولادت با سعادت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه، نوای امید از بام تاشام بر رواق و دلها طنین‌انداز می‌شود تا دل‌ها را به نور ایمان برافروزیم و در جان خود شکوفایی و تحمل به وجود آوریم.

بهار مژده دگرگونی نوآوری و طراوت است. نوروز عید شکوفایی، نوخواهی و نواندیشی است. شکوفایی و طراوت را به ارمغان می‌آورد تا با امید به سوی بهترین‌ها در مسیر بالندگی رشد حرکت کند. عید سعید نوروز و آغاز سال نو را با دعای خیر عزیزان که تحول احوال دلها و دیده‌ها را نوید می‌دهد، به نیکی و سلامتی و ظهور حضرت حجت آغاز خواهیم کرد و در لحظه سال نو در نیایشی ناب و خالصانه که بیانگر امید و آرزوهاست از پروردگار جهانیان می‌خواهیم:

ای گرداننده دلها و دیده‌ها، ای تدبیرگر شب و روز، ای دگرگون کننده سالها و حال‌ها، حال ما را به بهترین حال گردان و چه خوب و عالی خوش‌تر از سلامتی و شادی عزیزانمان که امیدواریم در این سال جدید باران امید و شادی و همه نیکی‌ها را بر سر مردم این سرزمین جاری نمایی

اینجانب ضمن تشکر و سپاسگزاری از تلاش‌های بی‌وقفه به همکاران گرانقدر، مربیان و معاونین پرورشی، مشاوران، کارشناسان و همکاران محترم حوزه پرورشی که در این روزهای پرتلاطم مبارزه با کرونا نهایت سعی و تلاش خود را در آموزش مجازی دانش آموزان استان به عمل آورند فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ را صمیمانه به شما همکاران توانمند فرهیخته و خانواده‌های محترمتان تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم در سایه عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) سال پیش روی سالی توام با سلامتی و بهروزی و سرافرازی پیش از پیش برای شما عزیزان و آینده‌سازان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار