اعلام آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

تهران (پانا) - مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در دومین روز از اجرای طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

به گزارش مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در حال حاضر ترافیک در محور کرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا گرماب،نسا تا پیچ سرهنگ،پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده هزارچم نیمه سنگین و در مقاطعی سنگین گزارش شده است. همچنین وضعیتی مشابه در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۸ تا انتهای مسیر وجود دارد.

ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده مشا و حدفاصل پلور تا آب اسک نیز نیمه سنگین و در مقاطعی سنگین است،همین وضعیت در آزادراه قزوین - رشت در محدوده عوارضی وجود دارد. البته در حال حاضر گره ترافیکی در محور فیروزه کوه گزارش نشده است و تردد در این محور پرحجم اما روان است.

ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا بهشت سکینه و آزادراه تهران - قم حدفاصل پل شهید کاظمی تا پل حرم نیز نیمه سنگین گزارش شده است،در دیگر محورهای مواصلاتی مشکل و گره ترافیکی خاصی گزارش نشده است و البته میزان تردد در جاده ها افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار