روحانی فعال در مدارس رودهن:

سلاح ما در مسیر مهدویت، شناخت و معرفت است

رودهن(پانا) - روحانی فعال در مدارس رودهن، قرار گرفتن در مسیر مهدویت و محکم و راسخ‌بودن در این‌مسیر را نیازمند تجهیز فرد به مطالعات، تحقیقات و تجزیه و تحلیل‌های عمقی و اصولی دانست و گفت سلاح در مقابل دشمنان در مسیر مهدویت، به دست‌آوردن شناخت و معرفت است.

کد مطلب: ۱۲۶۴۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
سلاح ما در مسیر مهدویت، شناخت و معرفت است

سید‌علیرضا حسینی‌زارعی، روحانی فعال در مدارس رودهن به مناسبت گرامیداشت نیمه‌شعبان و مسیر مهدویت در جامعه، اظهار کرد: یکی از روایاتی که در مورد امت آخرالزمان آمده از امام زین‌العابدین(ع) این است که « مردم امت آخر الزمان، با فضیلت‌ترین مردمان هستند»؛ چرا که اعتقاد به امام غائبی دارند و در انتظار ظهور آن امام غائب به سر می‌برند و همین انتظار فرج، از با فضیلت‌ترین اعمال است.

وی افزود: در مسیر مهدویت هم دشمنان و معاندین مکتب نبوی و اسلام بیکار ننشسته‌اند و تمام تلاش خودشان را برای سیاه نمایی چهره امام زمان(عج) و این‌مسیر و مکتب مهدویت به کار برده‌اند تا به اهداف خود در بین مردم برسند و اعتقادات ما را زیر سوال ببرند و انکار کنند.

حسینی زارعی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان سرمایه‌های بسیار گزاف و کلانی پرداخت می‌کنند و اقدامات زیادی هم مانند اقدامات فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، ساختن فیلم‌های بلند، بازی‌های کامپیوتری و غیره را در دستور کار و اقدام خود قرار داده‌اند، در واقع همه هدفشان تخریب چهره مهدویت و چهره امام‌زمان(ع)، در بین آحاد مردم است. فیلم‌هایی مثل ترانسفور، رونگافت یا آپوکالیفس و بسیاری فیلم‌های دیگر که بسیار هوشمندانه و ظریف، هدف و مطلوب‌شان را سیاه نمایی علیه چهره امام زمان(عج)، مکتب مهدویت و ایجاد رعب و وحشت از امام زمان(عج)، پایه‌گذاری کرده‌اند و در حال پخش و ترویج آن در جهان هستند.

وی همچنین تصریح کرد: دشمنان در بسیاری از فیلم‌های خود که قصد حمله به عقاید تشیع دارند، حتی در مورد عدد دوازده هم بعضا متمرکز شده‌اند. از جمله فیلمی است به نام «قطار دوازدهم وارد می‌شود» و بسیاری فیلم‌های دیگر، چون می‌دانند ما مکتب تشیع هستیم، روی عدد دوازدهم متمرکز می‌شوند و همین‌ تاکید‌ها بی‌شک‌ در ذهن‌ها رسوخ کرده و می‌تواند برای آن‌ها موفقیت آمیز تلقی شود.

این روحانی فعال در مدارس رودهن در پایان تاکید کرد: باید هوشیار باشیم و با مطالعه و تحقیق و بررسی دامنه اطلاعات خود را بالا ببریم و ارتقا دهیم تا در دام توطئه‌های دشمنان پیرامون مسائل اعتقادی و ارزشی‌مان به ویژه مساله حساس و مهمی چون مهدویت، نیفتیم.

دانش‌آموز خبرنگار: نازنین‌زهرا افراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار