فرماندار نیشابور:

حرکت در مسیر الهی، رمز موفقیت در هر کار است

نیشابور (پانا) - معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور در گفت و گو با مدیر آموزش و پرورش و معاونان این مجموعه، موضوعی کردن مباحث قرآنی به صورت عملی از جمله احترام به پدر و مادر، تهذیب و تحصیل علم را مورد تاکید قرار داد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
حرکت در مسیر الهی، رمز موفقیت در هر کار است

ابوطالب جوان با گرامیداشت پیشاپیش بهار طبیعت و میلاد پرنور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، گفت: آموزش و پرورش یک نهاد تربیتی و آموزشی است و باید برای آینده و تربیت فرزندان، برنامه ریزی لازم تبیین شود.

فرماندار نیشابور افزود: مشکلات موجود از جمله کمبود نیروی انسانی و پایین بودن سرانه فضاهای آموزشی و ورزشی، باید دسته بندی شده تا با رایزنی های لازم از طریق وزارت آموزش و پرورش پیگیری لازم انجام شود.

وی ادامه داد: جوانان مستعد شهرستان نیشابور در سطوح مختلف ورزشی دارای مقامات قابل قبولی اند که باید مورد حمایت قرار گیرند و آموزش و پرورش می تواند در هدایت و پرورش این نسل تاثیر گذار باشد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در این مدت کوتاه، اتفاقات بسیار خوبی در سطح شهرستان رقم خورده است و امید داریم با حمایت نمایندگان در این مسیر گام های موثرتر از پیش را برای مردم برداریم.

جوان حرکت در مسیر الهی را رمز توفیق در هر کاری دانست و گفت: در برنامه ریزی های انجام شده، تلاش خواهیم کرد با حضور در نهادها و ادارات مختلف سطح شهرستان، پیگیر امور بوده و از جلسات بی فایده اجتناب شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور، توجه به اسکان مسافران نوروزی و زائران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در ایام تعطیلات نوروزی را بسیار مهم و ضروری عنوان کرد و مقرر شد، ستاد اسکان فرهنگیان با تمام امکانات و توان مضاعف، شرایط مساعد و مطلوبی را برای مسافران و زائران فراهم کرده تا در جذب گردشگران به ابر شهر تاریخی نیشابور، گام بسیار بزرگی برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار