بازدید مدیرکل آموزش و‌ پرورش از حوزه پرورشی و سازمان دانش‌آموزی خراسان‌شمالی

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌شمالی در بازدید از حوزه پرورشی و سازمان دانش‌آموزی اظهار کرد تربیت در کنار آموزش، رسالت آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۶۴۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و‌ پرورش از حوزه پرورشی و سازمان دانش‌آموزی خراسان‌شمالی

در این دیدار ابوالقاسم اکبری ضمن تبریک عید بزرگ نیمه شعبان و نوروز باستانی و تقدیر از زحمات مجموعه پرورشی و سازمان دانش آموزی بیان کرد: به گفته مقام معظم رهبری باید از ثانیه ثانیه های لحظات خدمت استفاده کنیم، بخصوص در حوزه مهم تربیتی و فرهنگی که نیازمند تلاش های شبانه روزی، برنامه ریزی های مستمر، تولید محتوا و نظارت بر اجرای برنامه های تعییین شده است.
اکبری در ادامه تصریح کرد: برای موفقیت در حوزه های کاری طبق بیانیه گام دوم انقلاب باید پایبند چهار کلید طلایی هدف گذاری، برنامه ریزی، تلاش و‌ کوشش و اعتماد به نفس باشیم و در کنار این چهار اصل با ایجاد فرهنگ جوان گرایی می توانیم کارهای بزرگ و اساسی در تمام حوزه های کاری انجام دهیم.
وی در ادامه افزود: حوزه های پرورشی، تربیتی و‌ فرهنگی از حوزه های مهم آموزش و‌ پرورش برای بنده است و اولویت ما تربیت انسان های نوع دوست و دارای تعهدات اخلاقی است، زیرا دانش آموزان سرمایه های اصلی ما در آموزش و‌ پرورش و آینده سازان نظام هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: جهت استفاده از نظرات و پیشنهادات همکاران، سامانه ای به همین منظور طراحی شده است که همکاران می توانند با ورود به سامانه پیشنهادات، نظرات و‌ انتقادات خود را اعلام کنند.
وی در ادامه گفت: با تلاش ها و طی جلساتی که در وزارت آموزش و‌پرورش داشته اند بودجه احداث سالن های ورزشی برای استفاده دختران و زمین های چمن مصنوعی برای پسران را دریافت کرده اند که انشاالله به زودی کلنگ احداث آنها زده خواهند شد.
اکبری در پایان از تلاش تمام همکاران تشکر کرد و گفت: امیدوارم به زودی شاهد انجام طرح هایی باشیم که از جانب همکاران خراسان شمالی به وزارت آموزش و پرورش ارسال شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار