هشدار نارنجی هواشناسی استان به مسافران:

باد شدید شمال و جنوب سیستان و بلوچستان را فرامی‌گیرد

زاهدان (پانا) - هواشناسی سیستان و بلوچستان از افزایش ارتفاع موج در دریای عمان و کاهش محسوس دما همزمان با وزش باد شدید در شمال و نواحی مرکزی این استان از بعدازظهر پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
باد شدید شمال و جنوب سیستان و بلوچستان را فرامی‌گیرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان، محسن حیدری با بیان اینکه وزش این باد تا صبح روز یکشنبه 29 اسفند ادامه دارد، گفت: وزش این باد سبب اختلال در فعالیت های دریایی، غرق شدن شناورهای سبک، کاهش دید در مناطق ساحلی و آسیب به قفس های پرورش ماهی می شود.
مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شنا در سواحل جنوبی استان در روزهای آخر هفته و ابتدای هفته آینده با خطر جانی می تواند همراه است، افزود: وزش باد شدید روز چهارشنبه و پنج شنبه مناطق مرکزی، روز جمعه مرکز و شرق استان و روز شنبه 28 اسفند نقاط شرقی را درگیر خواهد کرد و آسیب به بناهایی که استقامت کمتری دارند را در پی خواهد داشت.
وی همچنین از وقوع باد شدید و کاهش محسوس دمای هوا در شمال و مرکز استان خبر داد و گفت: از اواخر وقت پنج شنبه تا اوایل صبح شنبه وزش باد شدید در مناطق شمالی و مرکزی استان می تواند دمای هوا را تا 15 درجه سانتیگراد کاهش دهد و کاهش کیفیت هوا را نیز سبب شود.
حیدری از شهروندان خواست از سفرهای غیر ضروری به شمال استان در روزهای یاد شده پرهیز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار