با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی/

آیین اختتامیه بیست و یکمین گردهمایی دانش آموزان فیزیک ایران در ارومیه برگزار شد

خبرگزاری پانا: آیین اختتامیه بیست و یکمین گردهمایی دانش آموزان فیزیک ایران با تجلیل از آثار برتر و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا از ارومیه، آیین اختتامیه بیست و یکمین گردهمایی دانش آموزان فیزیک ایران امروز صبح با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، فیزیکدانان جوان کشور بهمراه اساتید و سایر مسئولین در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبائی ارومیه برگزار شد.

سامان مقیمی دبیر انجمن فیزیک ایران در این آیین با اشاره به تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه فیزیک تهران اظهار داشت: 130نفر از دانش آموزان در این گرده همایی ثبت نام کرد بودند که تنها 60نفر آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.
وی افزود: در این گرده همایی 10 اثر در بخش اصلی، 16 اثر در طرح پیشگام و 14 اثر در طرح معمول برگزیده شدند و متاسفانه 20اثر توسط داوران مردود اعلام شد .
گفتنی است در این گرده همایی دانش‌آموزان دبیرستانی و پیش‌دانشگاهی گزارش‌کارهای خود را در یکی از زمینه‌های کار تجربی ابتکاری، ساخت یک وسیله فیزیکی، شبیه‌سازی رایانه‌ای پدیده‌های فیزیکی ارائه کردند.
همچنین گزارش‌کارهای دانش آموزان در کمیته‌ی علمی بررسی شده و نمایشگاهی از گزارش‌کارهای پذیرفته شده به صورت پوستر برپا شد .
در پایان این گردهمایی با حضور ولی سمرقندی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به گزارش‌کارهای برگزیده شده توسط کمیته علمی در هر یک از زمینه‌های بهترین طرح مسأله، بهترین محاسبه و تحلیل خطا، بهترین به‌کارگیری ابزار، بهترین توجه به جزئیات، بهترین ارائه، بهترین نتیجه‌گیری جوایزی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار