منصور ضابطیان در «چهارشنبه‌سوری» رادیو صبا میزبان بابک افرا می‌شود

تهران (پانا) - ویژه برنامه «چهارشنبه سوری» با اجرای منصور ضابطیان در فضای شاد و فرهنگی تقدیم مخاطبان رادیو صبا می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۴۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
منصور ضابطیان در  «چهارشنبه‌سوری» رادیو صبا میزبان بابک افرا می‌شود

به گزارش روابط عمومی رادیو صبا، ویژه برنامه «چهارشنبه سوری» روز سه شنبه ۲۴ اسفند از ساعت 18:30 با اجرای منصور ضابطیان در قالب برنامه‌های شاد و متناسب به صورت ویژه با نگاه فرهنگی به موضوع چهارشنبه سوری خواهد پرداخت.

منصور ضابطیان درباره این ویژه برنامه در گفتگو با گزارشگر رادیو صبا عنوان کرد، ویژه برنامه «چهارشنبه سوری» سه شنبه ۲۴ اسفند به صورت زنده با بخش های ویژه و متنوعی همراه مخاطبان می شود.

وی درباره بخش‌های مختلف این برنامه گفت: در این برنامه چهار ساعته بخش های متنوع مثل فال حافظ، قصه گویی، اجر موسیقی زنده سنتی و پاپ میزبانی مهمان های ویژه را خواهیم داشت و برای مخاطبان درباره قاشق زنی و آجیل و مشکل گشا خواهیم گفت.

در بخش مهمان ویژه، میزبان بابک افرا و طاهر قریشی از خوانندگان خوب کشورمان با همراهی گروه نوازنده خواهیم بود. رسول نجفیان درباره چهارشنبه سوری در ادبیات ایران با ما صحبت می کند و برای مخاطبان فال حافظ می‌گیرد.

وی افزود: در این برنامه به سنتهای جذابی که سالیان سال ایرانیان در چهارشنبه سوری داشته‌اند ولی متاسفانه امروزه به صورت خطرناک و سویه های نه چندان مطلوب ارائه می شود، می پردازیم، و به مخاطبان یادآوری می کنیم که ایرانیان در چهارشنبه سوری چقدر آرام بودند حافظ می خواندند، و به تغییر فصل توجه ویژه ای داشتند.

منصور ضابطیان در ادامه درباره ویژه برنامه نوروزی«خانمها آقایان بهار» گفت: این ویژه برنامه که در ۱۵ قسمت از ۲۸ اسفند ماه همزمان با نیمه تقدیم مخاطبان می شود، در قالب یک مجموعه ای از قصه ها،موسیقی، ترانه، تصنیف، آواز و نامه های آدمهای معروف به یکدیگر پخش می شود.

وی افزود: «خانمها آقایان بهار» یک جُنگ یک ساعت است، همراه موسیقی های معروف بهاری به انتخاب تهیه کننده برنامه زهرا قائدی که فکر می کنم جزء برنامه هایی باشد که در خاطره مردم ماندگار شود. در این برنامه دو مجموعه داستان روایت می شود، در یک مجموعه هر روز به نوعی به یکی از غذاهای ایرانی پرداخته می شود. هر روز یک غذا در دل یک داستان تنیده می شود به بهانه آن قصه درباره آن غذا صحبت می‌شود.

مجموعه داستان دیگری که تقدیم مخاطبان می شود با موضوعات نوروزی و بهاری از نویسندگان متنوع برای مخاطبان انتخاب شده است.
«خانمها آقایان بهار» از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین هر روز ساعت ۷:۳۰ به تهیه کنندگی زهرا قائدی و با اجرای منصور ضابطیان تقدیم مخاطبان می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار