مدیر هنرستان آفرینش در شهرستان پردیس:

برگزاری نمایشگاه عکس باعث ایجاد حس رقابت مثبت، در بین دانش‌آموزان می‌شود

پردیس (پانا)  - مدیر هنرستان آفرینش در شهرستان پردیس در رابطه با نمایشگاه ماهانه آثار برگزیده هنرجویان این هنرستان، برگزاری نمایشگاه‌هایی از این جنس را علاوه بر تشویق و ایجاد حس رقابت مثبت در بین هنرجویان، باعث دیده شدن آثار آنها در بین علاقه‌مندان دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۳۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه عکس باعث ایجاد حس رقابت  مثبت، در بین دانش‌آموزان می‌شود

فاطمه عبدالهی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه آثار برگزیده دانش‌آموزان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: از میان آثاری که از دانش‌آموزان به دست ما می‌رسد، بهترین‌ها را گلچین کرده و در یک نمایشگاه دائمی قرار می‌دهیم و زمانی که جلسه‌ای مهم داشته باشیم، یا از مدارس دیگر برای بازدید بیایند آثار برگزیده را به نمایش می‌گذاریم.

وی با بیان اینکه در زمان حضوری بودن مدارس، این نمایشگاه در نمازخانه و در هفته‌ مشاغل در هفته اول اردیبهشت برگزار می‌شد، افزود: در سال‌های گذشته در هفته مشاغل از مدارس متوسطه اول برای بازدید از آثار دانش‌آموزان به مدرسه ما می‌آمدند و بازدید از آثار در آنها انگیزه ایجاد می‌کرد و در هنگام انتخاب رشته با آگاهی بیشتری انتخاب خود را انجام می‌دادند.

مدیر هنرستان آفرینش شهرستان پردیس با اشاره به اینکه اکثر آثار به نمایش گذاشته شده در مسابقات و جشنواره‌های مختلف رتبه آورده‌اند، گفت: اکثر آثاری که در این نمایشگاه به نمایش می‌گذاریم در مسابقات پرسش مهر و مسابقه فرهنگی هنری فردا که هر ساله برگزار می‌شود، رتبه‌های خوبی کسب کرده است.

عبدالهی در رابطه با نمایشگاه مجازی که در فضای مجازی، دایر شده است، تصریح کرد: به علت کرونا نمایشگاه مجازی را نیز دایر کردیم که آن هم بازتاب خوبی داشت و خیلی مورد استقبال هنردوستان قرار گرفت؛ با توجه به نیاز جامعه و شرایط موجود ما قاب مجازی آفرینش را ایجاد کردیم و کارهای دانش‌آموزان از تمامی رشته‌ها و در تمامی پایه‌ها را قرار دادیم.

وی در رابطه با مهم‌ترین هدف تشکیل این نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه دائمی در هفته مشاغل ایجاد فرصت شغلی برای بچه‌ها و به عبارتی کارآفرینی است. گاهی دانش‌آموزان در نمایشگاه حضوری سال‌های گذشته سفارش می‌گرفتند و کار برای بازدید کننده انجام می‌دادند.

وی در پایان در رابطه با اتمام این نمایشگاه گفت: با همفکری همکاران و دبیر رشته‌های مربوطه نفرات برتر نمایشگاه امسال را انتخاب خواهیم کرد و از آنان تقدیر خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: مبینا آقازاد روح بخش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار