امام جمعه پارسیان:

کمیسیون دانش‌آموزی شورای فرهنگ عمومی به هیات رئیسه مجلس دانش آموزی سپرده شود

هرمزگان(پانا)- امام جمعه شهرستان پارسیان در دیدار با اعضای هیات رئیسه مجلس دانش‌آموزی پارسیان به مدیر آموزش و پرورش گفت کمیسیون دانش‌آموزی شورای فرهنگ عمومی شهرستان را به دانش‌آموزان منتخب مجلس خواهیم سپرد تا از ایده‌های آنها استفاده کنیم.

کد مطلب: ۱۲۶۳۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
کمیسیون دانش‌آموزی شورای فرهنگ عمومی به هیات رئیسه مجلس دانش آموزی سپرده شود

حجت الاسلام و المسلمین بارانی در دیدار مدیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تربیت بدنی، مسئول سازمان دانش آموزی و اعضای هیات رئیسه مجلس دانش آموزی دختران و پسران پارسیان که به مناسبت روز جوان صورت پذیرفت گفت: قلبا از دیدار شما دانش آموزان خرسندم و همه ی شما را مثل فرزندان خود می دانم. همچنین به دو نماینده پسر و دختر که توانستند در مجلس دانش آموزی استان جایگاه رییس و نایب مجلس را کسب کنند تبریک می گویم و این حرکت بزرگی است که بتوان اعتماد دانش آموزان مناطق کل استان را برای این چنین جایگاهی جلب کرد.

امام جمعه پارسیان به دانش اموزان حاضر در جلسه گفت: شما این جمع را به عنوان نخبگان دانش آموزی حفظ کنید و به مسائل شهرستان در ابعاد مختلف پرداخته و مورد بحث قرار دهید و ایده های خود را مطرح کنید. بنده همین جا به مدیر آموزش و پرورش پیشنهاد می دهم هر ۱۰ نفر عضو هیات رئیسه مجلس پسران و دختران را جهت عضویت در کمیسیون دانش آموزی به شورای فرهنگ عمومی معرفی نماید، چرا که این ظرفیت وجود دارد از ایده های خوب دانش آموزان در جهت پیشبرد اهداف و حل معضلات فرهنگی منطقه استفاده کنیم.

امام جمعه پارسیان در پایان سه توصیه برای دانش آموزان منتخب داشت: اول اینکه به رشد علمی تمامی دانش آموزان توجه ویژه شود و باید در ایجاد زیرساخت همت و تلاش کرد. توصیه دوم توجه به نکات تربیتی و سبک زندگی است که گاهی اوقات دانش آموزان بهتر و موثرتر از معلمان می توانند نسبت به فرهنگ سازی بعضی مسائل اقدام کنند. و اما توصیه آخر توجه به معنویت و تقویت بنیه روح آدمی است چرا که این دنیا فانی است و رفتن به دنیای دیگر فقط یک پوست اندازی است پس باید انس با خدا را بیشتر کنیم.

در ابتدای این دیدار حسین عباسیان مسئول سازمان دانش آموزی به معرفی ارکان این سازمان پرداخت و گزارشی از روند راه اندازی مجلس دانش آموزی و انتخابات در سطح منطقه و استان ارائه داد. همچنین چند تن از دانش آموزان مسائل و دغدغه ی آموزشی و فرهنگی جامعه دانش آموزی را بیان کردند.

در پایان به مناسبت روز جوان از اعضای هیات رئیسه مجلس دانش آموزی با اهدای لوح یادبود و شاخه گل تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار