طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ؛

مجید مرادی به عنوان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر منصوب شد

زنجان ( پانا ) - آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ، امام جمعه و فرماندار شهرستان ابهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مجید مرادی به عنوان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر منصوب شد

متن حکم علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پروررش استان زنجان، به شرح زیر است:

جناب آقای مجید مرادی به موجب این ابلاغ به عنوان « رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان ابهر» منصوب می شوید.امید است با توکل بر خداوند متعال و بهره گیری از تعامل و مشارکت های جمعی پرسنل، در راه اعتلای منزلت آموزشی و پرورشی گام برداشته و با تلاش و همت مضاعف شما شاهد رشد و اعتلای روز افزون جایگاه علمی، آموزشی و تربیتی در بین دانش آموزان و فرهنگیان عزیز باشید. توفیق جنابعالی را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

علی اسماعیلی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در آئین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: شهرستان ابهر جایگاه والایی دارد و وظیفه متولیان آن نیز بسیار سنگین است.

وی در ادامه به توسعه فضاهای آموزشی و بهبود کیفیت آموزشی در شهرستان ابهر با ظرفیت بالای خیرین تاکید کرد تا وضع موجود به وضع استاندارد و مطلوب برسد.

حجه الاسلام مرادپور امام جمعه شهر ابهر در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر، انتصاب مدیر جدید آموزش و پرورش را تبریک گفت و اظهار کرد: آموزش و پرورش مهمترین بخش جامعه است که اگر کوتاهی کنیم خیانت به کشور و سرمایه های آینده این کشور است.

در این مراسم همچنین از تلاش های محمدحسین شریفی رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار