نماینده ترشیزکهن:

دانش آموز با رفاقت و معرفت جذب مربی می‌شود

کاشمر (پانا) - نماینده مردم، ترشیز کهن گفت برای پیشرفت نیاز به مربی و یا معلم دلسوز است و دانش‌آموزان با کلاس‌های ورزشی جذب نمی‌شوند، بلکه جذب دانش‌آموزان به رفاقت، صداقت و معرفت بستگی دارد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموز با رفاقت و معرفت جذب مربی می‌شود

جواد نیک بین در مراسم یادواره شهدای دانش آموز کاشمر گفت: تصاویر شهدا، خورشید این جلسات هستند، وصیت نامه آنها نقشه راه زندگی ما و همچنین جملات شان روشن کننده زندگی بنده و شما هستند و حتی گاهی مواقع یک جمله از شهدا مسیر زندگی ما را تغییر می دهد.

وی بیان کرد: جبهه یک کلاس بزرگ انسان سازی است که دانش آموزانی مانند شهید حسین فهمیده ها، مهرداد عزیز اللهی ها و بهنام محمدی ها و... مسیر راه را به ما نشان دادند، اینها در کلاس های جنگ با سختی زیادی رشد و اوج گرفتند و ملاک اوج گرفتن هستند و زمانی که اوج بگیری ملاک، طول و عرض زندگی نیست، ملاک، ارتفاع زندگی است.

نماینده مردم کاشمر، کوهسرخ، خلیل آباد و بردسکن اظهار کرد: برای اینکه ما اوج بگیریم و بزرگ بشویم نیاز به مربی و یا معلم دلسوز داریم و دانش آموزان به میز تنیس، کلاس های ورزشی و... جذب نمی شوند، بلکه جذب دانش آموزان به رفاقت، صداقت و معرفت بستگی دارد.

نیک بین در ادامه اظهار کرد: هرچند طرفدار جنگ و خونریزی در ایران، لبنان، یمن، افغانستان، اوکراین و هیچ کجای دیگر نیستیم و دفاع هم نمی‌کنیم، اما اگر کسی وجبی به خاکمان بخواهد تجاوز کند محکم دفاع خواهیم کرد.

نیک‌بین گفت: جنگ سوریه امتحان بزرگی برای ایران بود و برخی از همین دانش‌آموزان مدافعان حرم شدند.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار