کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با پانا:

«حذف کنکور» نیاز به بررسی‌های کارشناسی دارد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی پیرامون مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای حذف کنکور توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
«حذف کنکور» نیاز به بررسی‌های کارشناسی دارد

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با پانا درباره مصوبه حذف کنکور توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: «شورای عالی انقلاب فرهنگی نباید به موضوع حذف کنکور ورود کند، زیرا مجلس سال ۹۲ در این رابطه اقدام به قانون گذاری کرده است.»

کوچکی نژاد اعلام کرد: «مجلس در بحث کنکور ورود کرده و مصوبات بسیار شفافی نیز دارد. مصوبات مجلس از چند کانال مانند کمیسیون‌ها، صحن علنی، شورای نگهبان و دولت می‌گذرد که دولت برای آن آیین نامه می‌نویسد.»

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه برای حذف کنکور باید در طول زمان کار‌های کارشناسی انجام شود گفت: «مجلس مصوبه کنکور را به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرده و هر مصوبه غیر از این باشد خلاف قانون است و امکان اجرایی شدن آن وجود ندارد.»

کوچکی‌نژاد در ادامه توضیح داد: «وزرا تحت نظارت مجلس هستند و قانونی را که مجلس تصویب می‌کند باید اجرا کنند. نظرات مختلفی درباره کنکور و ساماندهی آن وجود دارد اما چون مجلس در سال ۹۲ به این موضوع ورود کرده و مصوبه حذف کنکور را داشته است، باید این موضوع از سوی مجلس بررسی شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار