یک دبیر آموزش و پرورش اسلامشهر:
نقش مهم درس علومتجربی درآینده دانشآموزان جهت ورود به عرصه جامعه
اسلامشهر (پانا) - یک دبیر آموزش و پرورش اسلامشهر گفت دانشآموزان با یادگیری خوب درس علومتجربی میتوانند در عرصههای مختلف فراگیری تکنولوژی در آینده کشور خود نقش بسزایی داشته باشند.
![نقش مهم درس علومتجربی درآینده دانشآموزان جهت ورود به عرصه جامعه](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTM0NjA4adC3/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTH1IxWYtdfcJksAIKXaKdntA,,/MTM0NjA4adC3.jpg)
محمد کریمی، آموزگار نمونه شهرستانهای استان تهران در عرصه تولید محتوا و تدریس درس علوم تجربی و دبیر آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا اظهار کرد:«دانشآموزان با کمک گرفتن از درس علومتجربی و برخورداری از انگیزه و پشتکار در ادامه تحصیل و ورود به عرصه جامعه در زمینههای مختلف میتوانند مشغول به کار شوند و به مردم خدمات زیادی ارائه دهند.»
وی در رابطه با ارتباط دانشآموزان و درس علومتجربی افزود«دانشآموزان با یادگیری خوب درس علومتجربی میتوانند در عرصههای مختلف فراگیری تکنولوژی در آینده کشور خود نقش بسزایی داشته باشند.»
کریمی تصریح کرد:«اجرای آزمایش در درس علومتجربی نقش بسزایی در راستای تفهیم درس برای دانشآموزان خواهد داشت و درس علوم تجربی با آزمایش نتیجهای بهتر دارد و انجام آزمون در دوران مختلف زندگی ما نیز تجربه خوبی در بر خواهد داشت.»
دبیر آموزش و پرورش اسلامشهر در رابطه با تدریس درس علوم در دوران کرونا بیان کرد:«قطعا تدریس حضوری نتیجه ای بهتر از غیرحضوری دارد، زیرا دانشآموزان میتوانند ارتباط مفید با دبیر و امکانات کلاس برقرار کنند، ولی با توجه به شرایط کلاسهای غیرحضوری و مجازی هم در درس علوم تجربی دانشآموزان را به گروههای مختلف تقسیم میکنیم تا بین آنها رقابت ایجاد شود و شرایط کرونا این حالت را ایجاب میکند.»
وی خاطرنشان کرد:«دانشآموزان میتوانند از مراحل درس علومتجربی که با آن سر و کار دارند در زندگی خود نیز استفاده کنند و راحت میتوانند زندگی را رو به جلو برده و مسائلی را که در زندگی پیش میآید را مشاهده کرده و بعد درباره آن نتیجهگیری کنند.»
دانش آموز خبرنگار: حمیدرضا مرزبان
ارسال دیدگاه