برگزاری جشن تکلیف ۴۰۰ دانش‌آموز پسر مدارس سمپاد مشهد

مشهد (پانا) - جشن عبادت و بندگی (جشن تکلیف) ۴۰۰ دانش‌آموز پسر پایه هشتم مدارس سمپاد مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن تکلیف ۴۰۰ دانش‌آموز پسر مدارس سمپاد مشهد

اصغر باقرزاده، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت: برگزاری برنامه‌هایی از این دست به عنوان یک موقعیت مهم یادگیری می‌تواند زمینه‌ساز دستیابی آموزش و پرورش به اهداف سند تحول بنیادین باشد، دانش‌آموزانی که امروز به صورت نمادین در این مراسم حاضر شده‌اند با عبور از مرحله کودکی وارد بخش جدیدی از زندگی خود شده و به ظرفیت‌های جدیدی دست پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: در راستای کمک به بلوغ فکری، دینی و اخلاقی این دانش‌آموزان، آموزش و پرورش و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت باید با ایجاد موقعیت‌های یادگیری جدید و متعدد به رشد این دانش‌آموزان کمک کنند.

سید امیر شوشتری، سرپرست آموزش و پرورش خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: ۴۰۰ دانش آموز پسر پایه هشتم مدارس سمپاد مشهد مقدس امروز با شرکت در این مراسم نورانی وارد مرحله جدیدی از زندگی خود می شوند.

وی ادامه داد: دانش آموزان امروز به عنوان آینده سازان ایران و پیشگامان گام دوم انقلاب، با تکیه بر مبانی دینی و معنویت می توانند در مسیر رشد اعتقادی و تربیتی مدنظر سند تحول بنیادین گام بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار