معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی:

لازمه جامعه سالم و با‌نشاط حرکت در مسیر پرورش و تربیت صحیح است

بجنورد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی در جلسه کارشناسان مشاوره و سرگروه‌های مشاوره شهرستان‌ها و مناطق اظهار کرد لازمه جامعه سالم و با نشاط حرکت در مسیر پرورش و تربیت صحیح است.

کد مطلب: ۱۲۶۲۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
لازمه جامعه سالم و با‌نشاط حرکت در مسیر پرورش و تربیت صحیح است

محمد عقیقی در جلسه با کارشناسان مشاوره و سرگروه‌های مشاوره شهرستان‌ها و مناطق گفت: مشاور فردی است که وظیفه خطیر کمک به دانش آموزان در کسب و ارتقای شایستگی‌های پایه روانی اجتماعی و تحصیلی و انتخاب آگاهانه و آزادانه مسیر زندگی تحصیلی و شغلی را به عهده دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به سند جامع راهنمایی و مشاوره گفت: در این سند جامع و ارزشمند به چشم انداز و ماموریت‌ها و وظایف ساختار و تشکیلات نظام راهنمایی و مشاوره در تمام سطوح و برای همه ذی‌نفعان دانش‌آموزان، معلمان، کارکنان مدرسه، کارکنان اداری و اولیا که به صورت جامع و با الگوی رشدی و یکپارچه نگر پرداخته شده است.

عقیقی در ادامه نقش مشاوران را در دوران کرونایی برجسته و اساسی دانست و افزود: امید داریم که با همت بلند شما همکاران ارجمند آسیب‌های اجتماعی در مدارس با پیشگیری‌های لازم کاهش یافته و به حداقل رسانده شود که نیاز است بیشتر به مدارس سرکشی شود و از نزدیک از مشکلات دانش‌آموزان و مشاوران آگاهی یافته و آن‌ها را منعکس کنید.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی در پایان از حاضران در جلسه خواست تا گسترش نشاط و شادابی در بین دانش‌آموزان، افزایش سطح مهارت‌های اجتماعی و تلاش در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس را در دستور کار قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار