مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی رودهن:

پیگیری روند فعالیت‌های ورزشی در شرایط مجازی برای دانش‌آموزان ضروری است

رودهن (پانا) - مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی رودهن، پیگیری روند فعالیت‌های ورزشی را در شرایط کرونا و مجازی بودن مدارس برای دانش‌آموز مهم و ضروری برشمرد و تعهد و مسئولیت این اتحادیه را در این زمینه اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری روند فعالیت‌های ورزشی در شرایط مجازی برای دانش‌آموزان ضروری است

جلسه هم‌اندیشی پیرامون مسائل ورزشی بین مسئول و معاونین اتحادیه انجمن‌های اسلامی رودهن با رئیس اداره ورزش و جوانان رودهن برگزار و گفت‌وگو‌های لازم بین طرفین انجام شد.

اشکان همتی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان رودهن در بخشی از این دیدار گفت: فعالیت‌های ورزشی بخصوص در شرایط کرونا و عدم‌‌ فعالیت دانش‌آموزان که ناشی از در خانه ماندن زیاد است، باید به صورت جدی پیگیری شود و زمینه‌هایی برای ایجاد و احیای این فعالیت‌ها مثل برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف در منطقه، فراهم شود.

وی همچنین در ادامه افزود: ایجاد این بسترها ضمن ایجاد روحیه نشاط و سرگرمی در بین دانش‌آموزان، در حفظ سلامتی آن‌ها بسیار می‌تواند مفید واقع شود، علاوه بر آن، برگزاری مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی موجب صمیمیت و رشد شخصیت اجتماعی بین دانش‌آموزان می‌شود که یکی از اهداف اساسی در آموزش و پرورش است که با این اقدام تا حدودی محقق می‌شود.

در این دیدار محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان رودهن ضمن تایید صحبت‌های همتی در زمینه رشد و ترغیب دانش‌آموزان به سمت فعالیت‌های ورزشی افزود: تربیت‌بدنی و ورزش به عنوان بخش عملی تعلیم و تربیت در تکوین شخصیت، اجتماعی‌سازی، توانمندی، سالم‌سازی جسمی و روحی و شادابی کودکان، نوجوانان و جوانان نقش تعیین‌کننده‌ای دارد، بر این اساس در نظر داریم در سال جاری با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در جهت پیشبرد و توسعه ورزش منطقه قدم برداریم.

وی در تکمیل گفته‌هایش خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در منطقه و کشف استعداد‌های ورزشی از بین دانش‌آموزان از جمله برنامه‌هایی است که به صورت منظم و مرتب در حال پیگیری و اجرا در اداره ورزش و جوانان است و سعی در ارتقا و رشد آن‌ را نیز داریم و همکاری‌های لازم را با آموزش و پرورش و قسمت‌های مختلف آن انجام‌می‌دهیم و در دستور کار داریم.

در پایان این دیدار مسئول اتحادیه انجمن اسلامی رودهن نیز، آمادگی این اتحادیه را، با اداره ورزش و جوانان برای پیشبرد اهداف ورزشی در منطقه رودهن به سیفی اعلام کرد و مقرر شد این جلسات هم‌اندیشی، مجدد جهت پیگیری‌های کیفی و کمی فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی در منطقه برگزار شود، ضمن اینکه صحبت‌هایی پیرامون برگزاری و تدارک چند مسابقه ورزشی برای دانش‌آموزان با استفاده از ظرفیت‌های اداره ورزش و جوانان، انجام شد.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار