رئیس سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

نقش مربیان در فرآیند تصمیم‌سازی صحیح و عملکرد مطلوب سازمانی بسیار مهم است

تهران (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در مراسم انتخابات هیات رئیسه مجمع اعضای مربیان استان بر نقش مربیان در فرآیند تصمیم‌سازی صحیح و عملکرد مطلوب سازمانی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
نقش مربیان در فرآیند تصمیم‌سازی صحیح و عملکرد مطلوب سازمانی بسیار مهم است

ابوالحسن قلیزاده گفت: مجمع اعضای مربیان سازمان عهده‌دار فراهم کردن زمینه مناسب برای حضور آگاهانه همراه با پویایی و نشاط دانش‌آموزان و مربیان عضو سازمان و انسجام بخشیدن به فعالیت‌های تشکیلاتی بر اساس اصل مهم دانش‌آموزباوری است.

مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران از اعضای مجمع خواست برای جذب مربیان جوان و حضور فعال دانش آموزان پیشتاز در برنامه های سازمان دانش آموزی در سطح منطقه و استان برنامه و پیشنهادهای اجرایی ارائه دهند.

وی بر اهمیت نقش مربیان به عنوان ارکان اصلی سازمان و بازوان اجرایی و سرمایه فکری آن در فرآیند تصمیم‌سازی صحیح و عملکرد مطلوب تاکیدکرد و ادامه داد: یکی از نقش‌های مهم مربیان عضو مجمع این است که دیگر مربیان را در تصمیم‌سازی و راهبری فعالیت‌های سازمانی شرکت داده و از اندیشه‌ها و بینش آنها در بهینه‌سازی فعالیت‌ها و ارتقای کیفی عملکرد سازمان استفاده کنند.

لازم به ذکر است که انتخابات به تفکیک جنسیت صورت گرفت و در ابتدا کاندیداها به معرفی خود پرداخته و سپس رای‌گیری صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار