رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌ رضوی:

لازمه اشاعه فرهنگ نماز، تقویت گفتمان خانه، مسجد و مدرسه است

بیرجند (پانا) - رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌ رضوی گفت لازمه اشاعه، ترویج و توسعه فرهنگ نماز در بین نسل آینده‌ساز انقلاب، تقویت گفتمان سه رکن خانه، مسجد و مدرسه است.

کد مطلب: ۱۲۶۱۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
لازمه اشاعه فرهنگ نماز، تقویت گفتمان خانه، مسجد و مدرسه است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، حجت الاسلام امرالله سبحانی نیا، صبح امروز در پیش اجلاسیه نماز دانش آموزی استان، که به میزبانی شهرستان طبس برگزار شد، تصریح کرد: دشمن در سال های اخیر با استفاده از بوق های تبلیغاتی، بویژه فضای مجازی، سعی در تضعیف بنیه اعتقادی و ایمان قلبی نسل جوان انقلاب، با به حاشیه بردن 3 رکن اصلی خانه، مسجد و مدرسه است.

وی، با تأکید بر در دست گرفتن فضای مجازی و تولید محصولات فرهنگی مبتنی بر نیازهای واقعی روحی، عاطفی و معنوی دانش آموزان، ادامه داد: آموزش و پرورش با توجه به رسالت مهم و خطیری که بر عهده دارد؛ لازم است با استفاده از صاحب نظران امر تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه قرارگاه عملیاتی فضای مجازی را تشکیل داده و با تولید محتواهای مبتنی بر نیاز نسل جوان عرصه را بر جولان دهی دشمنان تنگ کند.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، با اشاره تهیه و چاپ 100 جلد کتاب با موضوع بازخوانی ارتباط خانه و مدرسه، اظهار کرد: برخورد قهری با فضای مجازی و نرم افزارهای رسانه‌ای نتیجه عکس داشته و باعث تضعیف ارتباط خانه، مسجد و مدرسه با یکدیگر می‌شود.

این مقام مسئول در ستاد اقامه نماز، تولید محتوا و انتشار مطالب مناسب در کنار کار فرهنگی تمیز و حرفه‌ای را یکی از عوامل جذب جوانان و زمینه ساز تقویت این 3 رکن اساسی دانست و عنوان کرد: محتواها می‌تواند به صورت فیلم کوتاه، عکس نوشته، کتاب و متن ادبی با مشارکت خود جوانان در قالب طنز، داستانک، شعر، قصه و عکس نوشته تولید شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار