آغاز فعالیت اشخاص حقوقی دولتی و غیردولتی در شبکه شاد

تهران (پانا) - با برگزاری فراخوان ارائه خدمات افزوده یا خدمات زیرساخت پشتیبان در شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد)، بخش خدمات افزوده شبکه آموزشی دانش‌آموز(شاد) به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت اشخاص حقوقی دولتی و غیردولتی در شبکه شاد

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش پرورش افزایش پایداری و تداوم خدمت‌رسانی شبکه آموزشی دانش آموز(شاد) به عنوان بخشی از زیست‌بوم جدید تعلیم و تربیت رسمی کشور و کیفیت‌بخشی به خدمات و محتوای ارائه شده در شاد را از مهمترین اهداف خدمات افزوده شاد بر‌شمرد و گفت: به استناد بند 3 ماده 1 سند الزامات سامانه‌های آموزش الکترونیکی و شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) مصوب جلسه 73 مورخ 23/6/1400 شورای عالی فضای مجازی، موضوع تنظیم‌گری و صدور مجوز ارائه خدمات افزوده طراحی و تدوین شده است.

به گفته حبیبی کلیه اشخاص حقوقی دولتی و غیردولتی واجد شرایط اعم از سازمان‌ها، نهادها‌، شرکت‌ها، موسسات‌، مدارس و مراکز علمی‌، آموزشی‌، فرهنگی‌، ورزشی‌، هنری و انتشاراتی علاقه‌مند به ارائه حداقل یکی از انواع خدمات افزوده‌ یا ارائه خدمات زیرساخت پشتیبان، که دارای مجوز فعالیت معتبر از مراجع ذی‌صلاح قانونی و مرتبط با این خدمات هستند،‌ دعوت می‌شود از تاریخ 16 اسفند 1400 تا 31 فروردین 1401 با مراجعه به پایگاه اینترنتی کمیسیون تنظیم مقررات مشارکت در شاد طرح پیشنهادی خود را ارسال کنند. آدرس پایگاه اینترنتی کمیسیون تنظیم مقررات مشارکت در شاد https://shadboom.medu.ir است که آماده دریافت طرح‌های مرتبط بوده و همه امور مربوطه از طریق پایگاه مذکور انجام خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون تنظیم مقررات شاد افزود: بعد از تکمیل فرم‌های الکترونیکی مربوطه و طی فرایند اداری و تایید طرح، مطابق دستورالعمل مصوب‌ وزارت آموزش و پرورش، متقاضیان واجد شرایط برای انعقاد قرارداد همکاری به مرجع مربوطه معرفی خواهند شد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش محورهای ارائه خدمات افزوده را به شرح زیر اعلام کرد:

محورهای ارائه خدمات افزوده

کلاس‌ها و محتواهای کمک آموزشی و مکمل و همسو با برنامه درسی مصوب

آموزش‌های مهارت‌محور علمی، اجتماعی و پیشگیرانه و شغلی مکمل برنامه درسی

مشاوره و آموزش‌های پیشگیرانه و ارتقایی و مددکاری اجتماعی فردی و گروهی به دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها

بازی‌ها و سرگرمی‌های متناسب با مقتضیات تربیتی و سنی دانش‌آموزان

مسابقات، جشنواره‌ها و رویدادهای علمی، فرهنگی و هنری با تایید حوزه‌های تخصصی

نرم‌افزارهای کتابخوان و ارائه نسخه الکترونیک کتاب

محورهای ارائه خدمات زیرساخت پشتیبان

کلاس مجازی، سیستم مدیریت یادگیری(LMS)، آزمون ساز و ...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار