مدیرکل بنیاد شهید قم خبر داد:

فراخوان اهدای خون به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در قم

قم (پانا) - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از اعلام فراخوان اهدای خون به نام هر شهید به مناسبت روز بزرگداشت شهدا خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان اهدای خون به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در قم

حجت الاسلام «حسن هنرمند» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، در نشست خبری و در تشریح برنامه های این بنیاد به مناسبت روز بزرگداشت شهدا گفت: روز پاسدار و جانباز را به تمامی خانواده گرامی شهدا و ایثارگران تبریک عرض می‌کنم.
وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی که ۲ سال است بر کشور حاکم است شهدای سلامت را فراموش نکنیم که در این مدت از خود گذشتگی کرده و تا پای جان در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار داشتند.
هنرمند ادامه داد: من به همراه همکارانم در بنیاد شهید آماده خدمت به ایثارگران و خانواده شهدا هستیم و از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم، جانبازان ما به جز درد جسمی هیچ درد دیگری اعم از مشکلات اقتصادی نباید داشته باشند.
مدیر کل امور بنیاد شهید تصریح کرد: روزی که من به بنیاد شهید آمدم نزدیک ۷۰۰ پرونده احراز هویت در صف وجود داشت اما حالا بعد از گذشت ۲ سال، هیچ پرونده ای در در حال انتظار نیست و ما در این مجموعه همه مشکلات را حل کردیم.
وی گفت: مشکلات دارویی، مسکن و بیمه جانبازان از دغدغه های مهم بنیاد شهید است، ما نیز در این مدت ۲ سال جلسات مختلفی را با استاندار در رابطه با مسکن این عزیزان، با مسئولین بیمه دی برای موضوع دارویی و بیمه جانبازان جلسات متعددی را برگزار کردیم؛ ما برای حل این مشکلات در کنار ایثارگران و جانبازان هستیم.
هنرمند خاطر نشان کرد: کاشت ۶ هزار نهال به نام ۶۰۰۰شهید استان قم، فراخوان اهدای خون هر نفر به نام و یاد یک شهید، ایجاد یادمان شهدا، گردهمایی پرسنل و تکریم خادمان شهدا بخش دیگری از برنامه های بزرگداشت روز شهداست.
خبرنگار: مهدی حاجیلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار