مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج:

حفاظت از محیط زیست از وظایف مهم هر انسان است

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در مراسم روز درختکاری بیان کرد حفاظت از محیط زیست از وظایف مهم هر انسان است که در حفظ آن باید کوشا باشد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
حفاظت از محیط زیست از وظایف مهم هر انسان است

همزمان با فرا رسیدن هفته منابع طبیعی، مراسم جشن درختکاری با حضور ابراهیم فلاح نژاد مدیر آموزش و پرورش؛ علیرضا جاوید نسب معاون آموزش ابتدایی و تعدادی از مدیران مدارس در ناحیه سه کرج برگزار شد.

ابراهیم فلاح نژاد مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع)، حفاظت از محیط زیست را وظیفه هر انسانی دانسته و افزود: موضوع درخت کاری یک موضوع تجمل گرایی نیست، بلکه موضوع بسیار مهمی است و باید یکی از اهداف اصلی ما باشد.

وی اضافه کرد: جایگاه و اهمیت حفاظت از محیط زیست و نقش درخت به عنوان مظهری از حیات در ایجاد جریان تمدن بشری، بر همگان آشکار است. این جایگاه و نقش همواره در فرهنگ دینی و اسلامی نیز مورد توجه ویژه بوده است.

فلاح نژاد در ادامه گفت: اجرای برنامه های درختکاری و غرس نهال کمک زیادی به احیا طبیعت و توسعه جنگل ها دارد که توسط دانش آموزان به ویژه تشکل های دانش آموزی در مناطق مختلف در سطح ناحیه سه کرج در حال برگزاری است.

در پایان مراسم، نهالی به نشانه امید، صلح و رشد توسط مدیر آموزش و پرورش و دیگر مدیران مدارس در اداره آموزش و پرورش ناحیه سه کرج غرس شد.

دانش آموز خبرنگار؛ امیرمحمد باغستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار