به مناسبت روز درختکاری در محوطه حیاط اداره آموزش وپرورش منطقه ۴ انجام شد

کاشت دو نهال مثمر به نام شهیدان محمد هادی امینی و شهید خسرو امیرزادگان

تهران (پانا)- به مناسبت روز درختکاری دو نهال بنام دوشهید محمد هادی امینی و شهید خسرو امیرزادگان در محوطه حیاط اداره آموزش و پرورش منطقه 4 کاشته شد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
کاشت دو نهال مثمر به نام  شهیدان محمد هادی امینی و شهید خسرو امیرزادگان

مراسم روز درختکاری به مناسبت پانزدهم اسفند با حضور محمد حسین لونی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 4، علی گلشن؛ معاون پرورشی منطقه، سرکلانتر ناحیه مجیدیه ومسولان فضای سبز محله مجیدیه در محوطه حیاط اموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمدحسین لونی در سخنانی به اهمیت درخت و درختکاری برای حفظ محیط زیست و تلاش برای ایجاد فرهنگ درختکاری میان نسل جدید تاکید کرد.

وی با اشار به سند تحول و همچنین زیست بوم جدید گفت: شاهد تحول اساسی در سیاست‌گذاری و برنامه ریزی‌های امور تربیتی براساس اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستیم تا گامی ارزشمند در راستای تعالی تربیت دانش‌آموزان متناسب با زیست بوم جدید برداریم.

لونی در ادامه با اشاره به اینکه فضای سبز نقش حیاتی برای آینده دارد گفت: امیدواریم دانش‌آموزان سرزمین ما که آینده‌سازان این مرز و بوم هستند بر اهمیت حفظ طبیعت وقوف کامل داشته باشند تا بتوانیم زمینی پاک و آباد را به نسل‌‌های بعدی تحویل دهیم.

در ادامه آزیتا فکور؛ مدیر سازمان دانش آموزی منطقه 4 با اشاره به مراسم روز درختکاری در محوطه اداره آموزش و پرورش منطقه گفت: به مناسبت روز درختکاری دو نهال مثمر به یاد دو شهید بزرگوار که یکی از آنها شهید محمد هادی امینی از شهدای مدافع حرم و شهید بزرگوار فرهنگی بنام شهید خسروامیرزادگان که در سالهای اولیه دفاع مقدس به دفاع از میهن اسلامی پرداخت، در محوطه حیاط اداره آموزش و پرورش کاشته شد.

وی با تاکید بر توسعه درختکاری و فضای سبزگفت: امروزه حیات همه انسان ها به نحوه تعاملشان با طبیعت بستگی دارد و هرچه ما با طبیعت رفتار خوبی داشته باشیم متقابلا طبیعت نیز همه امکانات خودش را در اختیار ما قرار خواهد داد.

فکور با اشاره به اینکه این نهال ها به نیابت از شهدا کاشته شد گفت: هدف از کاشت؛ ثمره و میوه این نهال ها است که در راه خیر مصرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار