سرپرست آموزش و پرورش اسلامشهر:

جشن نیکوکاری الگوی کارساز برای همه جهانیان است

اسلامشهر (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش اسلامشهر گفت ایران اسلامی در مبارزه با کرونا توانست خودجوش همه چیز را الگوسازی برای جهان کند و جشن نیکوکاری هم در چند سال گذشته الگوی کارساز برای همه جهانیان است.

کد مطلب: ۱۲۶۱۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جشن نیکوکاری الگوی کارساز برای همه جهانیان است

در مراسم نواخته شدن زنگ جشن نیکوکاری که در دبستان آیت‌الله خامنه‌ای اسلامشهر برگزار شد، احمد نادری سرپرست آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق(ع) فضل و بخشش را دلیل محبت دانست وا فزود،اهل بیت(ع) با فطرت و جان ما سر کار دارد.

وی بیان کرد: همانطور که ایران اسلامی در مبارزه با کرونا توانست خودجوش همه چیز را الگوسازی برای جهان کند، جشن نیکوکاری هم در چند سال گذشته الگوی کارساز برای همه جهانیان است.

سپس امین اسدی معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری اسلامشهر نیز در سخنانی تصریح کرد: وقتی پای به مدرسه می‌گذاریم و سکوت آن را می‌بینیم حس خوبی برای ما وجود ندارد و انشالله با عبور از بحث کرونا هیاهوی دانش‌آموزان در مدرسه حاکم شود.

وی تصریح کرد: همیشه می‌بایست حتی در دوران تعطیلی مدارس بخشندگی و گرفتن‌دست همنوع را به صورت غیرمستقیم به دانش‌آموزان آموزش دهیم.

در این مراسم مسئولان ادارات بهزیستی، کمیته امداد، سازمان فرهنگی، هنری، شهرداری و کارشناسان آموزش و پرورش اسلامشهر نیز حضور داشتند.

خبرنگار: نازنین سرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار