تلاش مجلس برای افزایش 40 درصدی مستمری مددجویان

تهران (پانا) - عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از هم‌صدایی نمایندگان برای بهبود معیشت مددجویان کمیته امداد۱۴۰۱ خبر داد و گفت تلاش مجلس بر این است که با رای بالای نمایندگان، مستمری مددجویان را حداقل ۴۰ درصد افزایش دهد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تلاش مجلس برای افزایش 40 درصدی مستمری مددجویان

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد، نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو باپانا میزان مستمری دریافتی مددجویان کمیته امداد را ناکافی دانست و گفت: کمیته امداد در دوره‌های مختلف کارهای بزرگی انجام داده و در دوره اخیر گام‌های بلندتری برای خدمت به قشر محروم و نیازمند جامعه برداشته است.

وی افزود: عموم نمایندگان نسبت به مستمری‌بگیران کمیته امداد رویکرد مثبتی دارند و در دوره‌های مختلف حتی اگر در لایحه دولت و یا کمیسیون تلفیق بودجه به میزان کافی منافع مستمری‌بگیران پیش‌بینی نشده، در صحن علنی مجلس ارقام مستمری را افزایش داده‌اند.

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این مجلس انقلابی است و رویکرد آن توجه به محرومان و مستمری‌بگیران کمیته امداد و قشر مستضعف جامعه است. فکر می‌کنم پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی با اعتبار ۳۵ هزار میلیاردی مستمری مددجویان کمیته امداد در بودجه ۱۴۰۱ محقق خواهد شد و چه بسا نمایندگان پیشنهاداتی داشته باشند که بیشتر از توقع کمیته امداد بتوانیم مستمری را افزایش دهیم و مصوب کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایندگان مجلس در تلاش هستند در بودجه ۱۴۰۱ همانند بودجه ۱۴۰۰ تحول چشمگیری نسبت به مستمری و کمک به کمیته امداد داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار