مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد:

کرونا، فرصت جدیدی برای آموزش‌های علمی ارائه کرد

کاشمر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد گفت کرونا، فرصت جدیدی برای آموزش‌های علمی ارائه کرد، چیزهای زیادی به افراد یاد داد و فهماند که طور دیگری هم می‌شود زندگی کرد. 

کد مطلب: ۱۲۶۰۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
کرونا، فرصت جدیدی برای آموزش‌های علمی ارائه کرد

محمود روشندل در گفت و گو با پانا گفت: دوران کرونا، فرصت جدیدی برای آموزش‌های علمی ارائه کرد، چیزهای زیادی به ما یاد داد و به ما فهماند که طور دیگری هم می‌شود زندگی کرد. یکی از موارد مهمی که تحت تاثیر این تغییرات دگرگون شد مسئله آموزش بود، آموزش حضوری جای خودش را به آموزش مجازی داد و این تازه شروعی بود برای یک دگرگونی بزرگ‌تر، دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی با چالش‌هایی روبرو شدند، در این میان چالش های آموزش مجازی برای دانش آموزان ابتدایی از همه بیشتر بود.

وی افزود: حدود دو سال و نیم است مدارس به شکل مجازی در حال فعالیت هستند و یکی از آداب تعلیم و تربیت در اسلام این است که بایستی تعلیم و تربیت به صورت حضوری باشد که نفس قدسی استاد، چه از نظر آموزشی، تربیتی و معنوی تأثیرگذار باشد.

روشندل در ادامه بیان کرد: خوش‌بینانه در آموزش های مجازی حداکثر دانش آموز می تواند 30 درصد مطالب درسی را بیاموزد و فقط فضای مجازی برای رفع تکالیف دانش آموزان توسط معلمین است و تا الان با آموزش های مجازی در شهرستان خلیل آباد، مدارس ابتدایی چندان استقبال و رضایت خوبی از این مسئله نداشته‌اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد گفت: زمانی که آموزش مجازی شروع شد خیلی از افراد با چشم تهدید به آن نگاه می‌کردند، کمتر کسی بود که به آن به چشم فرصت بنگرد. اما گذشت زمان ثابت کرد این نحوه آموزش دَرِ دیگری بر روی سیستم آموزشی در سطح جهان باز کرده است و حتّی آموزش مجازی برای دانش آموزان شامل تهدید و فرصت است.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار