مسئول پیشین قرآن ، عترت و اقامه نماز آموزش و پرورش ملارد:

کار در مجموعه پرورشی، عشق و علاقه می‌خواهد

ملارد (پانا) - مسئول پیشین واحد قرآن، عترت و اقامه نماز آموزش و پرورش ملارد، عامل موفقیت در حوزه پرورشی و تربیتی را عشق و علاقه به پرورش دانش‌‌آموزان معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
کار در مجموعه پرورشی، عشق و علاقه می‌خواهد

اسماعیل کرامتکار، مسئول پیشین واحد قرآن، عترت و اقامه نماز و مسئول فعلی هسته گزینش آموزش و پرورش ملارد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهیدان رجایی و باهنر، شهدای گرانقدر امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی، بیان کرد: حوزه پرورشی، حوزه‌ای پرکار و شلوغ است که شامل کارشناسی‌های مختلف با برنامه‌های متعدد و متنوع است.

وی ادامه داد: من حدود سه سال در واحد قرآن، عترت و اقامه نماز آموزش و پرورش ملارد همکاری داشته‌ام و یکی از بهترین دوران خدمت بنده در آموزش و پرورش بوده است. دوران حضور من در مجموعه پرورشی، در هر لحظه و در هر روز برای اینجانب لذت‌بخش و سرشار از خیر، خوبی و برکت بوده است.

مسئول فعلی هسته گزینش خاطرنشان کرد: کار در حوزه پرورشی و بخش‌های مختلف آن و به ویژه واحد قرآن، عترت و اقامه نماز، عشق و علاقه می‌خواهد و با لحظاتی معنوی همراه است.

کرامتکار در مورد فعالیت‌های خود در حوزه پرورشی اضافه کرد: برگزاری طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در واحد قرآن، عترت و نماز، به ویژه برگزاری مسابقات قرآنی دانش‌آموزان و فرهنگیان و مشارکت آنان در سطح مسابقات منطقه‌ای، استانی و کشوری، کسب رتبه‌های برتر و موفقیت آن‌ها، همواره افتخاری بزرگ برای مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ملارد بوده و از زمره خاطرات شیرین و ماندگار اینجانب در طول سالیان خدمت در این حوزه است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار