در حکمی از سوی معاون آموزشی وزارت بهداشت؛

رئیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی منصوب شد

تهران (پانا) - معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی احسان شریفی‌پور را به مدت 4 سال به عنوان رئیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی منصوب شد

به گزارش وبدا، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر احسان شریفی پور
استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهیدبهشتی

سلام علیکم؛
پیرو ابلاغ شماره 700/500 مورخ 1/12/1400 و به استناد اساسنامه مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی و با عنایت به موافقت هیات امنای محترم آن مرکز به مدت 4 سال به عنوان «رئیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی» منصوب می گردید. شایسته است با هماهنگی کامل با این معاونت در راستای دستیابی به اهداف آن مرکز و توسعه پژوهش در آموزش علوم پزشکی که در جهت پاسخگویی به نیازهای این حوزه و حل مشکلات نظام آموزش عالی سلامت تلاش فرمایند.

به گزارش وبدا، در بخشی از متن این حکم آمده است: پیرو ابلاغ شماره 700/500 مورخ 1/12/1400 و به استناد اساسنامه مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی و با عنایت به موافقت هیات امنای محترم آن مرکز به مدت 4 سال به عنوان «رئیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی» منصوب می گردید. شایسته است با هماهنگی کامل با این معاونت در راستای دستیابی به اهداف آن مرکز و توسعه پژوهش در آموزش علوم پزشکی که در جهت پاسخگویی به نیازهای این حوزه و حل مشکلات نظام آموزش عالی سلامت تلاش فرمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار