با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان:

مدرسین پانا و خبرنگاران فعال مرکز استان تجلیل شدند

هرمزگان (پانا) - عصر امروز همزمان با هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی مراسم تجلیل از مدرسین پانا و خبرنگاران فعال پانا در مرکز استان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در سالن کنفرانس معاونت پرورشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مدرسین پانا و خبرنگاران فعال مرکز استان تجلیل شدند

احمد مهرانی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این مراسم ضمن تبریک عید سعید مبعث و سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی اظهار کرد: خبرگزاری پانا مانند سایر خبرگزاری هاست با این تفاوت که پویاتر و با نشاط تر است و جامعه هدف بزرگ تر و فعال تری دارد چرا که دانش آموزی است و از فعال ترین و پویاترین قشر جامعه که نوجوانان و جوانان هستند تشکیل شده و به لحاظ کمی هیچ قشری بیشتر و بزرگتر از قشر دانش آموز نیست و از نظر کیفی نیز دارای جوانترین و پر انرژی ترین خبرنگاران است.

وی در ادامه به بازمهندسی تشکیلات دانش آموزی، رعایت اصول کار تشکیلاتی و اهمیت استفاده از نماد و نشان و پوشش خاص خبرنگاران اشاره کرد و افزود: استفاده از نماد مخصوص برای هر تشکیلاتی مهم و الزامی است و شخصیت و جایگاه حقوقی و رسمی به افراد می دهد و خبرنگاران نیز باید به این نکته توجه کرده و در پوشش های خبری از کاور خبرنگاری و پوشش مخصوص و مناسب استفاده کنند.

مهرانی، همچنین با اشاره به اجرای طرح هر مدرسه، یک خبرنگار در استان و تاکید بر افزایش، جذب و آموزش خبرنگاران کوشا و توانمند گفت: با وجود بیش از 3 هزار و 800 مدرسه در سطح استان این طرح ظرفیت بسیار خوبی خواهد بود در ترویج کار رسانه ای و فرهنگی که امروزه یکی از ضرورت های انکارناپذیر جامعه بوده و از اهمیت بسزایی برخوردار است و خبرگزاری‌های دیگر نیز می‌توانند با ایجاد تعامل با پانا از این ظرفیت بزرگ استفاده کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان در بخش دیگری از سخنانش بر تهیه خبر از کف مدرسه تاکید کرد و گفت: دریافت و تهیه خبر از مدارس و توسط خبرنگاران پانا در مدارس دارای اثرگذاری بیشتری خواهد بود و در واقع با اجرای طرح هر مدرسه یک خبرنگار علاوه بر توسعه کمی به دنبال تحقق این مهم هستیم.

احمد مهرانی در پایان از اقدامات و عملکرد خوب سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا ابراز رضایت کرد و گفت: بحمد الله با حسن مدیریت جناب خرامیده در سازمان، اقدامات بسیار موثر و چشمگیری در بخش کمی و کیفی انجام شده و خبرگزاری پانا نیز با وجود جناب سلیمی پیشرفت چشمگیری داشته که جا دارد از ایشان و همکاران خوبشان تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم.

اسماعیل خرامیده،رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان نیز در این مراسم ضمن عرض تبریک عید مبعث ، هفته تربیت اسلامی و فرارسیدن عید سعید باستانی نوروز، گزارشی از عملکرد سازمان دانش آموزی در بخش های مختلف از جمله تشکیلات پیشتازان، مجلس دانش آموزی و همچنین خبرگزاری پانا ارائه داد و از همکاری ها و حمایت های خوب معاونت پرورشی استان و همکاران سازمان دانش آموزی صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است در این مراسم از شال مخصوص مدرسین و مربیان و مسئولین رونمایی شد و از خبرنگاران فعال پانا و مدرسین خبر نیز تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار