برگزاری جشن تکلیف در دبستان حضرت معصومه (س) شهرری

شهرری (پانا) - کارشناس قرآن، عترت و نماز ناحیه یک ری از برگزاری جشن تکلیف فرشتگان ٩ساله دبستان حضرت معصومه (س) در شهرری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن تکلیف در دبستان حضرت معصومه (س) شهرری

زهرا نیک‌بخت، کارشناس قرآن، عترت و نماز، با تاکید بر اینکه نماز ستون دین است، اگر قبول شود هر آنچه بعد از آن انجام شود قبول می‌شود و اگر رد شود، هر عملی مردود خواهد بود، گفت: قطعا برگزاری جشن تکلیف یکی از زیباترین لحظات برای والدین و دانش‌آموزان است که تا همیشه در ذهنشان خواهد ماند.

نیک‌بخت در ادامه گفت: به لطف پروردگار مهربان، پس از یک دوره آموزشی نماز در گروه پر پرواز در شاد، جشن تکلیف فرشته‌های مکلف دبستان حضرت معصومه (س) در شب پر از نور و سرور عید بزرگ مبعث، ٩ اسفند ماه ١۴٠٠، با حمایت اعضای محترم انجمن و نمایندگان محترم کلاس‌ها و با همکاری تولیت آستان مبارک امامزاده عبدالله برگزار شد.

وی تصریح کرد: مهمانان این جشن حدودا ٢٠٠ نفر بودند، از جمله: فرشتگان ٩ ساله سفیدپوش و مادران آن‌ها، کارشناس مسئول ابتدایی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری، رابط مقیمون (رابط طرح اقامه نماز) و کارشناس مذهبی کودکان.

وی در پایان بیان کرد: در این جشن، دختران ٩ ساله هدیه خود را از مدیر دبستان و لوح مخصوص را از معلمشان دریافت کردند و در آخر، با خواندن سوگند‌نامه و سرود سلام گل‌نرگس، خود را با دست‌های کوچکشان به سمت امام غائب از نظر، به پرواز درآوردند و از خدای مهربان بیرون آمدن آن ماه از پس پرده غیبت را درخواست کردند.

خبرنگار: مینا ادیبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار