رقیه سادات نقوی:

دانش آموزان سربازان جنگ فرهنگی حال حاضر هستند

تهران (پانا) - معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل شهر تهران در نشست دانش‌آموزی با موضوع گفت و گوی بین نسلی با موضوع بیانیه گام دوم و جهاد تبیین؛ جوانان را سربازان جنگ فرهنگی قلمداد کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان سربازان جنگ فرهنگی حال حاضر هستند

نشست رقیه سادات نقوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با نمایندگان منتخب تشکل‌های دانش‌آموزی با موضوعات جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در محل اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در این نشست با اشاره به اهمیت و ضرورت بررسی جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: در چیستی و چرایی و اهمیت و ضرورت آشنایی با بیانیه گام دوم و جهاد تبیین هیچ شکی وجود ندارد. حضرت آقا در بخشی از صحبت های خود می‌فرمایند؛ اگر شما اهداف و دستاورد های انقلاب را تبیین نکنید دشمنان آنها را تحریف می کنند. یعنی از ظرفیت و پتانسیل رسانه استفاده کرده و به راحتی در رسانه و در فضای مجازی و در شبکات بسیار به شکل های مختلف در دسترس همه قرار دارند، گناه‌کار را بی گناه و بی گناه را گناه‌کار جلوه می دهند.

نقوی همچنین با اشاره به نقش شهدا در فراهم شدن وضعیت بهتر در جامعه اذعان کرد: چیزهایی را ما پیش از انقلاب نداشتیم و بعد از انقلاب با خون شهدایی که ریخته شد، به دست آوردیم. امروز ما میزبان دانش آموزان سرآمد استان تهران هستیم که همگی اهل تحقیق هستند و بناست این جلسات ادامه پیدا کند. ما شهیدان بسیاری برای این نظام و حفظ این آب و خاک دادیم که دشمن با وجود همه تهاجمات فرهنگی و تخریب هایی که برای ایران داشته هنوز جرات حمله نظامی به ایران را ندارد. دشمن ما پیشرفت های مختلف پزشکی، علمی، آموزشی، هنری، فرهنگی، ورزشی و ... ما را باز گو نمی کند اما یک مشاجره خیابانی را بزرگنمایی و به فرهنگ و مسائل سیاسی اجتماعی ایران مرتبط می‌کند.

معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در خطاب به اعضای منتخب تشکل ها و نقش آن ها در جنگ نرم کنونی اظهار کرد: شما جا پای دانش آموزان شهید خواهید گذاشت و سربازان جنگ فرهنگی حال حاضر هستید با این تفاوت که شهدا پای در میدان مبارزه تن به تن گذاشتن و شما در فضای مجازی و رسانه در حال جنگ هستید. در حال حاضر دشمن ادراک و فهم فرزندان ایران نشانه گرفته و عزت نفس و اعتماد به نفس و هویت ایران و ملی را از جوانان ما می‌گیرند.
*خبرنگار دانش آموز پانا؛ آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار